خرید دستگاه پلاتینیوم Platinum laser device اصل

خلاص شدن از شر موهای زائد بدن یک مسئله قدیمی است، از بین بردن موهای زائد به طور طولانی مدت چالش برانگیز است.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم  و دستگاه تیتانیوم یک راه حل ساده و موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است و با روش گرمایشی تدریجی منحصر به فرد خود به ریشه های مو آسیب می زند.

در حالی که از آسیب به پوست اطراف جلوگیری می کند که دارای انواع مختلفی است و هر کدام از این مدل ها با قابلیت های خاص خود بر قیمت دستگاه پلاتینیوم تاثیر می گذارد.

هر کدام از انواع مختف این دستگاه کاربرد و مزایای بسیار داشته و برای انواع رنگ پوست ها و ضخامت یا نازک بودن موهای بدن مناسب می باشد .

از بین بردن موهای زائد بدن با استفاده از این دستگاه بسیار آسان شده است. در این مقاله قصد داریم تا حدودی با این دستگاه آشنا شویم.

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم

سوپرانو پلاتینیوم اصل 2024

قبل از فروش لیزر پلاتینیوم به معرفی این محصول می پردازیم. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم شما پیشرفته ترین راه حل را برای از بین بردن موهای زائد و یک درمان بدون درد موثر بر روی پوست روشن یا تیره و همچنین موهای زبر و ظریف خواهید داشت. درمان ها را می توان در هر زمان از سال من جمله تابستان انجام داد، این به این معناست که دستگاه پلاتینیوم بر روی پوست برنزه نیز موثر است.

جلسات درمانی بسیار سریع هستند، حتی در نواحی بزرگی مانند پاها یا کمر و زمان کمتری وجود ندارد و می توانید بلافاصله به فعالیت های معمول خود از جمله ورزش بازگشت. این روش درمانی برای هر ناحیه ای از بدن از جمله نواحی حساس یا صعب العبور مانند گوش، سوراخ های بینیمناسب است.

از بین بردن موهای زائد با خرید دستگاه پلاتینیوم یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای زائد است. این دستگاه با دارا بودن سه طول موج نتایج بهتر و کارآمدتری از سایر دستگاه ها ارائه می دهد و این سیستم در همه انواع پوست و رنگ ایمن است. از آنجایی که سه طول موج مختلف در یک اپلیکاتور وجود دارد، قدرت آن می تواند پوستی صاف، درخشان و بدون مو را تحویل بدهد.

سیستم خنک کننده ای که در درون این دستگاه وجود دارد باعث می شود که درد یا سوختگی ای را که ممکن است حین و بعد از درمان ایجاد شود را به حداقل برساند که این مزیت بسیار مهم است و قیمت لیزر پلاتینیوم را این مزایا کاملا مقرون به صرفه می کند.

مزایای لیزر پلاتینیوم 2024 Platinum laser

  1. ویژگی های دستگاه لیزر پلاتینیوم:

    پیش از خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است به معرفی ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه بپردازیم:با خرید دستگاه پلاتینیوم و همچنین الکس دایود  می توانید موهای زائد پوست هر کس را چه روشن و چه تیره باشد از بین ببرید. این دستگاه مناسب افراد موهای نازک و هم مناسب افراد با موهای ضخیم است.انجام لیزر با برخی از دستگاه ها برای پوست های برنزه مناسب نمی باشد اما با خرید لیزر پلاتینیوم می توانید در هر فصلی و حتی پوست های برنزه را لیزر کنید.عوارض این دستگاه لیزر بسیار کم است و پس از مدت کوتاهی می توان به فعالیت های روزمره برگشت.

پلاتینیوم لیزر خرید

خرید دستگاه لیزر پلاتینویم

  1. سرعت درمان با استفاده از این دستگاه بسیار بالاست.
  2. هر چند هیچ نوع درمان لیزری کاملا بدون درد نیست اما درمان با خرید دستگاه پلاتینیوم و استفاده از آن درد بسیار کمی داشته که با توجه به این مزایا، قیمت دستگاه پلاتینیوم بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

مزایای خرید دستگاه پلاتینیوم

این دستگاه، یک دستگاه لیزر زیبایی برای از بین بردن موهای دائمی است و از فناوری ها و ویژگی های پیشرفته ای استفاده می کند که باعث می شود درمان ها سریع تر، ایمن تر و راحت تر برای بیماران انجام شود. در ذیل برخی از مزایای استفاده از این دستگاه بیان می شود:

پوست بدون موی صاف:

    1. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم می توان علاوه بر از بین رفتن موهای زائد بدن پوستی صاف داشت زیرا این دستگاه هنگامی که همزمان سه طول موج مختلف ارائه می دهد. فولیکول های مو به نحو موثری مورد هدف قرار می گیرند و از رشد مجدد آن ها خودداری شده و سطح پوست کاملا صاف می شود. با ورود هر طول موج بر سطح پوست، این طول موج ها می توانند طیف وسیعی از انواع مو، حتی موهای سبک و نازک را نیز مورد هدف قرار دهد و با استفاده از این اپلیکاتورها درمان در مناطق حساس نیز آسان است.
    2. پوست بدون لک:

platinium-laser
  1. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم شما در واقع یک دستگاه زیبایی

همه کاره خواهید داشت که می تواند برای درمان ضایعات عروقی و رنگی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

  1. با ارائه سه طول موج رگ های خونی آسیب دیده یا سلول های رنگی مورد هدف را می تواند از بین ببرد و در نتیجه پوستی بدون لک خواهید داشت.
  2. درمان سریع:

  3. علاوه بر ارائه سه طول موج مختلف این دستگاه از فناوری گسترده این موشن نیز استفاده می کند که می تواند به نرم کننده ها در حرکت روان بر روی پوست کمک کند. همچنین به هندپیس اجازه می دهد تا به طور مداوم انرژی لیزر را برای پوشش کامل به پوست برساند و این ویژگی ها باعث می شود از سرعت عمل بالایی برخوردار بوده و مدت زمان درمان کاهش پیدا کند.
  4. بهبود راحتی بیمار:

  5. ویژگی های پیشرفته این دستگاه مانند فناوری خنک کننده باعث راحتی بیماران در طول دوره درمان می شود. این دستگاه ضمن جلوگیری از آسیب به بافت پوست اطراف، فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد و این امر به بهبود راحتی بیماران در درمان های مداوم کمک می کند. فناوری که در این دستگاه وجود دارد به این صورت است که به طور موثر درجه حرارت را در لایه های پوستی افزایش می دهد تا به فولیکول ها آسیب برساند بدون اینکه به بافت پوست اطراف آسیب برساند و همچنین اطمینان حاصل می کند که دما در سطح مناسبی برای درمان است.
  6. این دستگاه دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی است و خطر سوختگی سطح پوست را به حداقل می رساند.

دوام لیزر پلاتینیوم

با استفاده از لیزر پلاتینیوم می توان به طور دائمی موهای زائد بدن را از بین برد اما این به این معنا نیست که موهای زائد بدن به طور کلی و برای همیشه از بین می روند که این نکات قبل از فروش لیزر پلاتینیوم ذکر می شود. بهتر است که این درمان طی چند بار انجام شود تا اثر بهتر و بیشتری داشته باشد.

فروش  لیزر پلاتینیوم Platinum laser device اورجینال

قبل از فروش دستگاه پلاتینیوم Platinum laser device می خواهیم به توضیح نحوه عملکرد این دستگاه و کارکرد آن بپردازیم و سپس به قیمت دستگاه پلاتینیوم بپردازیم.

عملکرد دستگاه پلاتینیوم

نحوه کارکرد لیزر پلاتینیوم به این صورت است که با گرم کردن پوست به فولیکول های مو آسیب می رساند و این باعث می شود که جلوی رشد مجدد موهای زائد گرفته شود اما این گرم کردن به خود پوست فرد آسیب نمی رساند و صرفا امکان رشد مجدد موهای زائد را از بین می برد.

از آن جایی که این دستگاه از سه طول موج تشکیل شده است بسیار خوب می تواند موهای زائد را از بین ببرد. این سه طول موج در یک زمان سه عمق را در فولیکول مو هدف قرار می دهند. این لیزر دارای طول موج بلندی است که وجود آن برای پوست های تیره نیز مناسب است.

عملکرد این دستگاه بسیار ایمن و کامل است و با توجه به این امکانات قیمت دستگاه پلاتینیوم بسیار مقرون به صرفه است.

برای فروش لیزر پلاتینیوم موارد زیر به عنوان نحوه عملکرد این دستگاه ذکر می شود:

  1. با نفوذ و ورود سه طول موج متفاوت سطح پوست جذب شده و باعث از بین رفتن موهای زائد بدن می شود.
  2. این دستگاه سرعت بالایی دارد.
  3. نحوه استفاده از این دستگاه بسیار راحت بوده و مراقبت های پس از درمان کمی دارد.
  4. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که قابل استفاده برای هر جنسیت اعم از بانوان و آقایان می باشد.
  5. همچنین این دستگاه مناسب برای هر رنگ پوست از رنگ روشن تا رنگ تیره می باشد.

See the source image

انواع لیزر پلاتینیوم و دستگاه پلاتینیوم پلاس Platinum laser device

  1. طول موج 775: این طول موج به واسطه ملانین انرژی بیشتری را به خود جذب می کند و باعث می شود برای انواع مختلف مو و رنگ، پوست روشن و تیره مناسب باشد.
  2. طول موج 808: این طول موج به علت نفوذ در عمق فولیکول مو باعث می شود درمان سریع تر پیش برود.
  3. طول موج 1064: این طول موج ملانین کمتری را جذب می کند و باعث می شود مناسب برای پوست های تیره باشد.

از آن جایی که پوست های تیره بسیار حساس هستند و با بسیاری از درمان های لیزری دچار سوختگی می شوند. اما این طول موج دستگاه پلاتینیوم را برای درمان پوست های تیره مناسب می کند.

قبل از لیزر

در هنگام فروش لیزر پلاتینیوم موارد مراقبت در هنگام درمان بیان می شود که به شرح زیر است:

      1. اهمیت سابقه پزشکی فرد در هنگام درمان که روش های مراقبتی پیش از درمان باید به او گفته شود و بهتر است در استفاده از آن به این مورد توجه شود.
      2. بهتر است در طول درمان از دیگر روش هایی که موهای زائد بدن را از بین می برند مانند اپیلاسیون اجتناب شود. همچنین بهتر است از پیش از چهار هفته قبل از درمان نیز از این روش ها استفاده نشود.
      3. پیشنهادی که در هنگام فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم می شود این است که قبل و بعد از درمان از محل مورد درمان عکس برداری شود تا تغییرات به طور دقیق ملاحظه گردد.

See the source image

پس از لیزر

در هنگام فروش دستگاه لیزر پلاتینیوم همچنین مواردی در رابطه با مراقبت های پس از درمان با این دستگاه لیزر به شرح زیر گفته می شود:

    1. پس از هر دوره درمانی توسط این دستگاه لیزر اگر نیاز به اصلاح باشد بهتر است که از تیغ استفاده شود.
    2. قرار گرفتن در فضای باز همراه با نور مستقیم آفتاب بهتر است که همراه با استفاده از ضد آفتاب باشد.
    3. سوختگی و یا قرمزی که پس از درمان با لیزر به وجود می آید با استفاده از کرم های ضد سوختگی و یا آب سرد و یخ کاهش یافته و در مدت کوتاهی از بین می رود.
    4. بهتر است که پس از انجام لیزر توسط این دستگاه به مدت چند روز از ورزش و هر گونه تحرک زیاد خودداری شود تا عوارض پس از درمان آن به حداقل برسد.

قیمت و تعرفه رقابتی دستگاه لیزر پلاتینیوم اورجینال

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم بسته به نوع و برند لیزر متغیر است زیرا کارکرد هر کدام از آن ها بسته به نوع آن متفاوت است و هر کدام از قابلیت ها بر قیمت لیزر پلاتینیوم تاثیر مستقیم می گذارد.

از آن جایی که تعمیر دستگاه می تواند هزینه بر باشد بهتر است در هنگام خرید لیزر پلاتینیوم به گارانتی داشتن آن توجه شود که فروش دستگاه پلاتینیوم همراه با گارانتی باشد و این گارانتی در قیمت دستگاه پلاتینیوم موثر است اما به صرفه تر به نظر می رسد زیرا تعمیر قطعات تنظیم آن ها هزینه بر است.

شرایط فروش دستگاه پلاتینیوم : فروش اقساط دستگاه به صورت بلند مدت فروش به صورت چکی فروش اعتباری و کسر از حققوق دستگاه لیزر پلاتینویم فروش نقدی دستگاه لیزر پلاتینویم

پلاتینیوم لیزر

جمع بندی

از بین بردن موهای زائد بدن باعث ایجاد احساس بسیار خوبی در فرد می شود که اگر این از بین رفتن بدون درد و همراه با سرعت و کارایی بیشتر باشد دو چندان می شود که دستیابی به آن با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم که یکی از بهترین دستگاه های لیزر موجود در بازار است امکان پذیر می باشد. با خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از به روز ترین دستگاه های لیزر از بین برنده موهای زائد است که قابلیت بالایی داشته و موهای زائد بدن را بدون درد و سوختگی از بین می برد. با استفاده از این دستگاه می توان به طور موثر موهای زائد بدن را از بین برد و این شامل پوست های روشن و تیره با موهای ضخیم یا نازک می شود که تمام این مزایا بر قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم تاثیر می گذارد.

سوالات رایج در خصوص دستگاه پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم بهتر است یا دستگاه لیزر الکساندرایت؟

دستگاه لیزر پلاتینیوم یکی از بهترین و قویترین دستگاه های لیزر موی بدن می باشد.

شرایط فروش دستگاه پلاتینیوم به چه صورت است ؟

در صورت داشتن شرایط اولیه میتوانید به صورت بلند مدت این دستگاه را خریداری نمائید.

طول موج های این دستگاه به چه صورت است ؟

دارای طول موج 755 -طول موج 1064 -طول موج 808

مشاوره جهت کسب اطلاعات بیشتر نیاز دارم ؟

متخصصان ما در صورت تمایل میتوانند به صورت کامل مشخصات فنی این دستگاه را برای شما تشریح کنند.

برای خرید حضوری دستگاه به کدام آدرس مراجعه کنیم ؟

ادرس دفتر ما : تهران، خـیـابان گاندی، خیـابـان پنـجم، پــلاک 23، سـاختـمان طــاهر تــاج مــادر

ساعات فعالیت مجموعه شما از به چه صورت است ؟

سـاعت کاری ما : شنبه – چهارشــنبه:>>> 9:00 – 18:00 پنجشــنبه – جـمـعه:>>> 9:00 – 14:00

مدل 2021 دستگاه لیزر پلاتینیوم هم عرضه می کنید ؟

بله ما آخرین نسخه و بروز این دستگاه را برای فروش آماده کرده ایم.

5/5 - (1 امتیاز)