مجموعه ما، به منظور خدمت به جامعه پزشکی و ارتقاء فعالیت‌های اقتصادی در زمینه تولید، واردات، و صادرات تجهیزات حوزه سلامت (به ویژه در زمینه‌های پزشکی، درماتولوژی و زیبایی)، با تلاش و توانمندی‌های خود فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت با بهره‌گیری از تخصص‌های مهندسی، تحقیق و توسعه، و مدیریت با سابقه، توانسته است در زمینه تولید لیزرهای پزشکی پیشرو باشد.

در حال حاضر، مجموعه ما با تولید دستگاه‌های پزشکی در زمینه پوست، مو و زیبایی، به عنوان یک نخبه در صنعت بهداشت فعالیت می‌کند. یکی از دستاوردهای بارز این شرکت، تولید اولین دستگاه لیزر دایود با سه طول‌موج در کشور است.

توانمندی‌های این شرکت ناشی از تجربه مدیران ماهر، تیم مهندسین پزشکی، و استفاده از تجهیزات پیشرفته در زمینه‌های فنی و بالینی، باعث ایجاد رضایت مشتریان و پشتیبانی از پزشکان گردیده است. شرکت تاهر تاج نه‌تنها موفق به اخذ مجوزهای لازم از سازمان‌های نظارتی مربوطه شده است بلکه با پیگیری مقررات قانونی ملی نیز موفقیت‌آمیز بوده و از مجوز اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، مجوز بهره‌برداری صنایع پیشرفته از وزارت صنعت معدن و تجارت، گزارش‌های بالینی مؤثر از دانشگاه‌های علوم پزشکی، و گزارش‌های ارزیابی و انطباق با استانداردهای بین‌المللی در آزمایشگاه‌های سازمان ملی استاندارد نیز بهره‌مند گشته است.