محصولات زیبایی

آیا لیزر باعث سفید شدن موی سر می شود؟ | آیا لیزر موهای سفید بدن به سادگی امکان پذیر است؟

آیا لیزر باعث سفید شدن موی سر می شود؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آیا لیزر باعث سفید شدن موی سر می شود؟ آیا لیزر موهای سفید بدن به سادگی امکان پذیر است؟

آیا لیزر باعث سفید شدن موی سر می شود؟ آیا لیزر موهای سفید بدن به سادگی امکان پذیر است؟این سوال کسانی است که برای لیزر موهای زائد خود اقدام کرده اند و نگران سفید شدن موهای سر خود هستند. و دیگر این که لیزر کردن موهای سفید بدن با دستگاه لیزر بدن آیا امکان پذیر است؟

ما در اینجا با دو مقوله و موضوع روبرو هستیم، یکی این که آیا لیزر باعث سفید شدن موی سر می شود؟ و در مقوله دوم این که آیا با لیزر، موهای سفید بدن را می توان از بین برد؟ که ما در ادامه به بیان این موضوعات خواهیم پرداخت.

این سوال که آیا لیزر کردن موهای زائد، باعث سفید شدن موهای سر می شود که در جواب باید بگوییم که خیر. هنوز چیزی با این عنوان تاکنون به ثبت نرسیده است.

این موضوع که، کسانی که موهای زائد خود را لیزر می کنند در آینده نزدیک، باعث سفید شدن موهای سر خود می شوند و یا به عبارتی لیزر موی زائد یکی از دلایل سفید شدن موی سر می شود که چنین چیزی اصلاٌ صحت ندارد و ربطی به یکدیگر نیز ندارند.

موهای بدن یک انسان با استفاده از ملانین یا رنگدانه به رنگ مشکی و یا روشن تر در می آید و هر چه قدرت ملانین ها بیشتر باشند موها تیره تر می باشند.

ملانین ها با گذشت زمان و پا به سن گذاشتن انسان ها کم کم توانایی خود را از دست داده و توان تولید رنگ کمتری را پیدا می کنند و موها رو به سفید شدن و یا بهتر بگوییم به سوی بی رنگ شدن می روند.

موها در بیس اولیه خود به شکل سفید هستند و وقتی ملانین ها از خود رنگ تولید می کنند رنگ موها به رنگ ملانین ها درمی آید و رنگ پذیر می شوند.

وقتی کارایی ملانین ها با کهولت سن و از دست رفتن توان رنگدانه سازی و یا بر اثر وراثت از بین رفت، موها رو به روشنی یا همان بیس اولیه خود که سفید بودند، بر می گردنند.

پس متوجه شدیم که لیزر موهای زائد باعث سفید شدن موهای مشکی مخصوصاً موهای مشکی سر نمی شوند.

لیزر موهای سفید بدن

آیاموهای سفید بدن با لیزر کردن از بین می رود؟

لیزر موهای سفید بدن تا آن حایی که برای دستگاه لیزر مو زائد همه کاره  تعریف شده است غیر ممکن است. زیرا لازمه لیزر شدن موی بدن دارا بودن رنگدانه در مو و برخورد نور لیزر به این رنگدانه ها و جذب آن در خود و از بین بردن پیاز مو می باشد.

پس اگر موها سفید باشد نور لیزر از آن ها عبور کرده و جایی برای برخورد نور لیزر با رنگدانه باقی نمی ماند. تلاقی بین نور لیزر و مو می تواند باعث از بین رفتن و سوختن پیاز مو گردد.

پس اگر ملانینی در مو وجود نداشته باشد، عملاً دستگاه لیزر مو کارایی خود را در برابر این گونه موها از دست می دهد و قابل برداشت و از بین بردن آن ها نیست.

آیا پوست بدن با لیزر سفید می شود؟

آیا لیزر باعث سفید شدن موی سر می شود؟ این سوال خیلی از افراد می تواند باشد که آیا با لیزر می توان پوست های تیره را روشن نمود؟ در ادامه خواهیم گفت که آیا این تکنولوژی وجود دارد یا نه؟ امروزه دستگاه های لیزری ساخته شده است که می تواند رنگ پو.ست صورت و بدن انسان را سفید نماید.

با تابندن نور لیزر سلول های مرده زیر پوست به راحتی از بین می روند و جریان خونرسانی با تحریکی که با نور لیزر انجام می شود، شدت می گیرد و باعث کلاژن سازی و ساخت سلول های جدیدی می گردد.

لیزر کردن برای پوست بدن و سفید کردن آن یک مقوله جدا از لیزر موهای سفید بدن می باشد و این دو با هم فرق دارند. علت این که می توان نقاط مختلف سیاه و تیره بدن را با لیزر سفید کرد، می توان به نفوذ نور لیزر در قسمت های تیره رنگ باشد.

ملانین بدن فرقی نمی کند که مو را تیره کرده باشد و یا اینکه پوست را به هر جهت با استفاده از نور لیزر تیرگی را می توان از بین برد،؛ حال این تیرگی می تواند مو باشد و یا پوست.

لیزر موهای سفید بدن

برای لیزر موهای سفید بدن یا از بین بردن موهای سفید بدن به چه شکلی میتوان انجام داد؟

آیا لیزر باعث سفید شدن موی سر می شود؟ همانطور که گفتیم لیزر موهای بدن با استفاده از دستگاه های لیزر مو کنونی امکان پذیر نیست و باید از روش های دیگری مثل شیو و یا بند اندانختن و اپلاسیون استفاده نمود.

اما این روش ها اصلاًَ همیشگی نیستند و بعد یک الی دوهفته دوباره با انبوهی از موهای سفید زائد روبرو می شویم.

پس باید برای درمان و یا از بین بردن موهای زائند بدن چه کار کنیم؟ بهترین روش برای از بین بردن موهای سفید بدن استفاده از روش الکترولیز می باشد.

روش کار بدین شکل است که با استفاده از سوزن های ریزی که تا انتهای ریشه موی زائد فرو می رود و با استفاده از شک الکتریکی ریشه مو را هدف قرار داده و باعث از بین رفتن آن می شود.

این روش شاید کمی دردناک باشد ولی تنها ترین روش از بین بردن موهای سفید زائد بدن می باشد.  لیزر موهای سفید بدن به جز با لکترولیز با هیچ دستگاه دیگری قابل حذف نیست.

در روش الکترولیز با انتقال الکتریسیته با درصد و میزان کنترل شده می توان ریشه موی سفید را سوزاند و در ادامه منجر به حذف آن گردید.

لیزر موهای سفید بدن

نکاتی که قبل از لیزر موهای سفید بدن و با همان الکترولیز کردن آن باید بدانیم چیست؟

ار جمله روش های لیزر موهای سفید بدن با استفاد از روش الکترولیز این است که زمانبر بودن این روش کاملاً مشهود است و در این روش باید صبر و حوصله فراوانی به خرج داد.

در این روش اگر چه زمان زیادی لازم است و می توان مطمئن شد که برای همیشه این موها از بین می روند.

در درجه دوم و نکته بعدی که باید بدانیم این است که هزینه این روش نسبت به روش های دیگر کمی بشتر است و ممکن است هزینه الکترولیز کردن مقداری افزایش داشته و برای ما هزینه بر باشد.

 

بخوانید
دستگاه لیزر اپکس فایندر چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا