محصولات زیبایی

دستگاه لیزر دایود ایده خوبی است جهت لیزر مو | آیا پیشنهاد استفاده از لیزر دایود گزینه مناسبی است؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

دستگاه دایود لیزر  ایده خوبی است جهت لیزر مو

دستگاه دایود لیزر ایده خوبی است جهت لیزر مو .امروزه افراد بسیاری به دنبال راهی برای رفع موهای زائد به بهترین روش ها می باشند. یکی از بهترین و پر طرفدار ترین دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر دایود می باشد. این دستگاه به صورت دائمی موهای زائد را از بین می برد. دستگاه لیزر دایود نسبت به تکنیک های قدیمی موزدایی از سرعت و اثر بخشی بیشتری برخوردار است. روند استفاده از دستگاه دایود اینگونه است که این دستگاه اشعه ای با فرکانسی منتشر می کند؛ که باعث گرما در عمق پوست می شود. به طوری که اشعه ی منتشر شده سبب سوختن ریشه مو و موهای زائد بدن می شود. در واقع با اسیب دیدن ریشه مو، موهای زائد برای همیشه رشد نمی کند. همان طور که می دانید دستگاه لیزر دایود در طول چند جلسه موهای زائد را از بین می برد. بنابر این تعداد جلسات لیزر با استفاده از دستگاه دایود، به نوع پوست و جنس موهای زائد افراد بستگی دارد. در ادامه مطالب به ویژگی های دستگاه دایود می پردازیم.

دستگاه دایود لیزر ایده خوبی است جهت لیزر مو

کارایی و ویژگی های دستگاه لیزر دایود

امروزه دستگاه های مختلفی با امکانات رفاهی پیشرفته ای طراحی شده است. دستگاه لیزر دایود از بهترین سیستم خنک کننده و فیلتر اب برخوردار است. سیستم خنک کننده دستگاه لیزر دایود در کاهش درد و سوختگی پوست موثر می باشد. طول موج های منتشر شده از دستگاه علاوه بر موهای ضخیم موهای زائد نازک را نیز نابود می کند. دستگاه دایود در مدت کم ناحیه وسیعی از پوست را موزدایی می کنند. کیلینیک های تخصصی حذف مو های زائد از دستگاه لیزر دایود در جهت رفع موهای زائد استفاده می کنند. در سال های اخیر خرید دستگاه لیزر در کشور ایران بسیار زیاد شده است. چرا که از بین بردن موهای زائد یکی از پردرامد ترین کار های زیبایی محسوب می شود. اگر چه در اکثر مواقع متخصصان موزدایی دستگاه های لیزر را خریداری می کنند، ولی امروزه شرکت های بسیاری دستگاه لیزر دایود را به کیلینیک های موزدایی اجاره می دهند.

بخوانید
دستگاه پلاسما بیودرم | 5 نوع عملکرد پلاسما بیودرم کدامند؟

رنت دستگاه لیزر ایده خوبی است؟

یکی از متداول ترین ایده ها در جهت حذف موهای زائد رنت دستگاه های لیزر می باشد. امروزه کیلینیک های موزدایی از تجهیزات پیشرفته ای استفاده می کند؛ بنابر این برای صرف هزینه کمتر، دستگاه لیزر را اجاره می کنند. از سوی دیگر هزینه سرویس این دستگاه بالا می باشد. در واقع رنت دستگاه لیزر از هزینه های ناشی از تعمیر و سرویس دستگاه های لیزر جلو گیری می کند. بنابر این می توان گفت اجاره دستگاه لیزر یکی از مقرون به صرفه ترین تکنیک ها در جهت افزایش در امد و خدمات رسانی می باشد. در نتیجه می توان گفت رنت دستگاه دایود نسبت به خرید ان از هزینه کمتری برخوردار می باشد. از سوی دیگر شرکت های اجاره دهنده دارای خدماتی هستند؛ که در کنار اجاره کردن دستگاه لیزر افراد می توانند به صورت رایگان عملکرد دستگاه لیزر را یاد بگیرند. همچنین می توانند از گرفتن گواهی جواز کار جلو گیری کنند. اگرچه هزینه رنت دستگاه لیزر پایین می باشد؛ اما با اجاره دستگاه لیزر قسمتی از درامد خود را در اختیار شرکت های اجاره دهنده می دهند.

دستگاه دایود لیزر ایده خوبی است جهت لیزر مو

معرفی دستگاه دایود لیزر  به عنوان دستگاه لیزر اجاره ای

امروزه دستگاه لیزر دایود از بهترین و پرکاربرد ترین دستگاه لیزر شناخته شده است. دستگاه لیزر دایود دارای بهترین فناوری ها در جهت حذف موهای زائد است. به طوری که بیشتر امکانات دستگاه های لیزر دیگر را در خود جای داده است. بنابر این دستگاه دایود بهترین دستگاه برای اجاره می باشد. همچنین امکانات رفاهی دستگاه در قیمت این دستگاه تاثیر گذار می باشد. چرا که هر چه امکانات دستگاه بیشتر باشد؛ قیمت دستگاه نیز بیشتر می شود.

بخوانید
دستگاه هایفو سه بعدی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟ مزایا و معایب

مزایا اجاره دستگاه دایود لیزر 

همان طور که می دانید، خرید دستگاه لیزر به سرمایه اولیه زیادی احتیاج دارد؛ بنابر این اجاره دستگاه لیزر دایود از هزینه کمتری برخوردار می باشد‌. حذف موهای زائد از تجهیزات پیشرفته ای برخوردار می باشد؛ بنابر این هزینه سرویس و تعمیر دستگاه لیزر کاهش می یابد. رنت دستگاه لیزر دایود امکان دسترسی را به پیشرفته ترین تجهیزات فراهم می سازد. در واقع همه ی دستگاه لیزر دارای طول عمر می باشد؛ بنابر این افراد با اجاره دستگاه لیزر دایود جدید ترین دستگاه با طول عمر بالایی روبه رور هستند. دستگاه لیزر دایود دارای گارانتی و بیمه می باشد؛ تا در صورت خرابی از هزینه ی زیاد جلو گیری شود. از مزایا اجاره دستگاه لیزر این گونه است؛ که متخصصین در حذف موهای زائد از چند نوع دستگاه با امکانات مختلفی برخوردار می باشند.

دستگاه دایود لیزر ایده خوبی است جهت لیزر مو

عوامل موثر در خرید و اجاره دستگاه دایود لیزر 

در واقع افراد باید در نظر داشته باشند، در صورت خرید دستگاه لیزر دایود از استاندارد بودن دستگاه لیزر مطمئن شوند. چرا که افراد سود جو دستگاه های تقلبی بسیاری را در بازار منتقل کرده اند. همچنین در صورت خرید و اجاره دستگاه باید به امکانات و تجهیزات دستگاه توجه شود. چرا که در هزینه دستگاه دایود موثر می باشد. کیلینیک های تخصصی به دنبال دستگاهی می باشند؛ که متناسب با هر نوع پوست و جنس مو است. بنابر این امروزه دستگاه دایود از تعداد اجاره بالایی برخوردار است. از سوی دیگر افرادی که دستگاه دایود را اجاره می کنند؛ باید توجه داشته باشند قسمتی از در امد خود را دراختیار شرکت های اجاره دهنده می گذارند، بنابر این برخی افراد از اجاره کردن دستگاه لیزر دایود پشیمان می شوند. در عین اینکه کلینیک های حذف موهای زائد دستگاه لیزر دایود را اجاره می کنند؛ بلکه در واقع افراد با مراجعه به کیلینیک ها با لیزر موهای زائد، دستگاه دایود را اجاره می کنند. در نهایت می توان گفت خرید و اجاره دستگاه یک منبع درامد زایی می باشد.

بخوانید
دستگاه لیزر موتوس ay | دستگاه لیزر موتوس اورجینال ay با تکنولوژی move بعلاوه مشخصات

سخن اخر

در نتیجه می توان گفت در بیشتر مواقع کیلینیک ها خرید دستگاه لیزر دایود را به اجاره کردن ان ترجیه می دهند. اگر چه افرادی که به کیلینیک ها به منظور حذف موهای زائد مراجعه می کنند؛ دستگاه لیزر دایود را در مدت کوتاه اجاره می کنند. همان طور که می دانید اجاره دستگاه لیزر دایود یک ایده ی خوب در جهت کمک به اقتصاد و در امد زایی با کمترین هزینه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا