محصولات زیبایی

نکات جالب در خصوص لیزر موهای زائد در فصل گرم | لیزر موهای زائد در فصل گرما چگونه است؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

نکات جالب در خصوص لیزر موهای زائد در فصل گرم

نکات جالب در خصوص لیزر موهای زائد در فصل گرم .احتمالا شما هم این موضوع را شنیده باشید که علل موافق و مخالف متفاوتی در مورد دستگاه لیزر جهت برطرف نمودن موهای زائد وجود دارد. یکی از این عوامل به لیزر موهای زائد در تابستان مربوط است. این روش در هر فصلی و بر روی هر پوستی بایستی به وسیله یک پرسنل ماهر و کاربلد صورت گیرد تا هیچ مسئله ای را برای مراجعه کننده ایجاد نکند. بعضی از اشخاص می گویند که این روش توسط دستگاه در فصل تابستان سبب می شود که، امکان ایجاد ناراحتی های پوستی افزایش یابد.

با آغاز فصل گرما و بالا رفتن تعریق بدن، تمایل بانوان و مردان جهت لیزر موهای ناخواسته و اضافی نواحی زیر بغل و بیکینی هم افزایش پیدا میکند. این روش برای حذف موهای زائد بخش های خصوصی، افزون بر آن که شما را از اصلاح کردن های موقت بی نیاز میکند، شما را کمک میکند که بهداشت فردی مناسب تری داشته باشید. همواره بیشتر اشخاص در فصل های گرم سال دوست دارند بیشتر به استخر بروند ولی مشاهده شدن موهای ناخواسته و اضافی این بخش ها، اکثرا به مشکل خیلی بزرگی برای آنها مبدل شده است.

حال اینکه زمانی که توسط دستگاه لیزر موهای زائد این نواحی از بین می روند، ظرافت و اعتماد به نفس بیشتری به این افراد منتقل می شود و دیگر به هیچ عنوان نگرانی درباره مشاهده شدن موهای ناخواسته و اضافی نخواهند داشت. در این مبحث قصد داریم به شما مطالب آموزشی در خصوص انجام لیزر موهای زائد در فصول گرم را ارائه دهیم و با توجه به این مطالب خواهید دریافت که، آیا انجام این روش در تابستان امکان پذیر است و مسائل متعددی ایجاد نمی کند؟

بخوانید
دستگاه لیزر دایود ایده خوبی است جهت لیزر مو | آیا پیشنهاد استفاده از لیزر دایود گزینه مناسبی است؟

محبوبیت حذف موهای زائد توسط دستگاه لیزر در تابستان

در حال حاضر شمار اشخاصی که برای حذف موهای زائد خود توسط دستگاه لیزر به کلینیک ها رجوع می کنند بیشتر شده است. تمام آنها دوست دارند از شر این موهای اضافی خلاص شوند و همانطور که میدانید، اندام و قسمت های خصوصی چون در مقابل نور آفتاب نیستند، هیچ گونه مسئله ای را برای مراجعه کنندگان ایجاد نمی کند و دیگر نواحی بدن با رعایت توصیه های پزشکی، بکارگیری کرم های ضد آفتاب و مراقبت های لازم دچار هیچ مشکلی نمی شوند.

در بیشتر مواقع شایعه هایی در مورد حذف موهای زائد توسط این سیستم ها، به گوش می خورند که این روش، خطر ایجاد عوارض احتمالی حاد را افزایش می دهد. در حقیقت چند نکته عمده در این باره وجود دارند که بایستی به آنها دقت شود و به شایعه های بی اساسی که در خصوص این روش بیان می شوند توجهی نکنید. معنی اجتناب از واقع شدن در برابر نور آفتاب، به گذشته ها برمی گردد که تکنولوژی این روش با محدودیت هایی مواجه بود و همانند امروز، این چنین پیشرفته نبود. برای مثال در قدیم دستگاه لیزر ظرفیت متمرکز نمودن فرکانس های خود را نداشت و این موضوع مسائلی را جهت هدف گیری رنگدانه ها و سلول های بنیادی به وجود آورده بود.

در حال حاضر با ملاحظه به پیشرفت های چشمگیری که در این حیطه ایجاد شده است و بکارگیری از نوین ترین نسل از سیستم ها، سبب شده بدون اینکه اثری منفی بر روی پوست نواحی مورد درمان با این سیستم ها بگذارد و به صورت مطلوبی سلول های بنیادی جذب پرتو لیزر شده و کم کم این موهای زائد از بین می روند. این مسئله بدین مفهوم است که شخص می تواند به آسانی توسط دستگاه لیزر به حذف موهای زائد خود در تابستان بپردازد اما بایستی برای بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب از کرم های ضد آفتاب spf 50 استفاده کند.

بخوانید
اصلاح و کوتاه کردن موها قبل لیزر کردن با استفاده از سه تیغ

نکات جالب در خصوص لیزر موهای زائد در فصل گرم

فصل تابستان و بکارگیری از دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد

فصل تابستان از جمله فصل هایی به شمار می آید که بیشتر متخصصان پوست و مو استفاده از دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد را نهی کرده اند. اگرچه یک سری از موارد توصیه شده رعایت شوند، استفاده از لیزر در فصل تابستان مسائل چندانی ایجاد نخواهد کرد. برای مثال، به علت اینکه این فصل خیلی گرم و در حقیقت در برابر نور آفتاب واقع خواهید شد امکان اینکه این روش به شکل رضایت بخشی صورت نگیرد وجود دارد. در حقیقت مواقعی که نور آفتاب به پوست شما می تابد امکان دارد بدنتان دستخوش آفتاب سوختگی شود اما به شدت ‌کم، این مسئله در زمان انجام لیزر به وسیله دستگاه مسئله ساز خواهد بود. مد نظر داشته باشید مواقعی که بیش از حد در زیر نور آفتاب قرار میگیرید، پوست بدن شما مبادرت به ساخت رنگدانه های بیشتری خواهد کرد ‌که احتیاج طبیعی پوست نیست و این مسئله امکان دارد باعث سوختگی و تولید سایر امراض و ناراحتی های پوستی پس از انجام این روش شود.‌

با این وجود دوست نداریم شما را جهت حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر در فصل تابستان بترسانیم، چه بسا اگر برخی از موارد احتیاطی نظیر قرار نگرفتن در زیر نور آفتاب را به خوبی رعایت کنید یا از رفتن به استخر، سونا و جکوزی اجتناب نمایید، بتوانید بدون کوچکترین مسئله ای به برطرف نمودن موهای زائد بدن خود بپردازید. توجه داشته باشید ‌که افزون بر لیزر موهای ناخواسته، اعمال امور دیگری که با استفاده از دستگاه لیزر در فصل تابستان انجام می شود هم بایستی با احتیاط هر چه تمام تر صورت گیرد.

بخوانید
رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه | جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با دایود

حذف موهای زائد پوست تیره توسط دستگاه لیزر در تابستان

اشخاصی که پوست سبزه یا تیره دارند یا اینکه قبلا پوست خود را توسط نور آفتاب یا سولاریوم برنزه کرده اند، دستگاه لیزر ان دی یاگ را جهت حذف موهای اضافی و ناخواسته آن ها بکار می برند و آنها می توانند بعد از چند جلسه کم شدن موهای اضافی خود را با چشم ببینند و در نتیجه پوستی نرم و تمیز داشته باشند.

نکات جالب در خصوص لیزر موهای زائد در فصل گرم

در مجموع این روش در تابستان چه برای اشخاصی که پوست تیره دارند و چه برای اشخاصی که پوست روشن دارند، هیچ مسئله ای را به وجود نمی آورند. کلینیک های معتبر همراه با اپراتورهای با تجربه در حیطه حذف موهای زائد که اصول اصلی لیزر را به خوبی پیش می برند، به شما این اطمینان را می دهند که هیچ نوع مسئله ای برای شما رخ نمی دهد و شما دستخوش عوارض جانبی شدید و خطرناک نخواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا