محصولات زیبایی

آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره | کاربردهای لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره

آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره( Getting to know 6-function laser cavitation RF rejuvenation).این دستگاه برای از بین بردن چربی های اضافی بدن مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.برای اینکه بیشترین بازخورد و نتیجه را از این دستگاه بگیریم باید به توصیه های پزشک خود و یا کارشناسان خبره و چیره دست که در این مورد تخصص و اطلاعات کافی دارند حتماً مشورت گرفته شود.

دستورالعمل های آنان را مد نظر قرار داده تا بتوانیم در حداقل زمان ممکن حداکثر بهره را از این دستگاه ببریم.۶ کاره بودن به معنی تکنولوژی ۶ دستگاه در ۱ دستگاه تجمیع یافته و کارایی این دستگاه را به صورت خیلی زیاد گسترش داده است.

آر اف نیز به معنی استفاده از تکنولوژی رادیویی و تبدیل این انرژی به گرما در بدن و شکست سلول های چربی که به تحلیل و از بین رفتن آن ها کمک بزرگی می کند.این دستگاه از ۸ پد لیپولیز نیز بهره می برد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.این دستگاه با تحریک سلولی که باعث افزایش گردش خون و تسریع در آن در نهایت منجر به جوانسازی و لیفت پوست می گردد.

بخوانید
برترین تجهیزات لیزر موی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱ | تجهیزات لیزر بدن در بازار2021

آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی 6 کاره

طرز کار کردن با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی چگونه است؟

این دستگاه از ۵ سری مختلف و متفاوت بهره می برد و می توان برای رفع بیماری های پوستی و همچنین لیفت و جوانسازی پوست از این دستگاه کمک گرفت.لیزر کویتیشن دستگاهی است که از فرایند التراسوند برای از بین بردن چربی های اضافی بدن مورد استفاده قرار می گیرد و درمانی که غیر تهاجمی و بدون سوزن و یا جراحی می باشد.

برای کسانی که نمی خواهند دردی برای پیکر تراشی داشته باشند استفاده می شود و مناسب می باشد. این درمان تقریباً شبیه به سونوگرافی زنان باردار عمل می کند و با استفاده از یک ژل و کرم مخصوص که بر روی محل مورد نظر مالیده می شود و با استفاده از این دستگاه که کاری شبیه به دستگاه های ماساژ می باشد شروع به تخریب غشای سلول های چربی کرده و آن ها را تجریه و از بدن دفع می کند.

مزایای استفاده از لیزر کویتیشن آر اف چیست؟

از مزایای لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره اگر بخواهیم بگوییم می توان به غیر تهاجمی بودن و بدون درد بودن این دستگاه را می توان نام برد. استفاده از این دستگاه برای لاغری، سه تا چهار جلسه می توان به وزن دلخواه و مورد نظر دست یافت برای استفاده در هر جلسه یک ساعته با این دستگاه می توان از دو تا سه سانتی متر برای کم کردن سایز را انتظار داشت و در رفع چربی های دور کمر و ران ها بیشترین تاثیر و بازخورد را دارد.

آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی 6 کاره

مشخصات فنی دستگاه لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره چیست؟

این دستگاه با نام تجاری Red Light Therapy Manicure Pedicure شناخته می شود که از ۵ پراپ یا هندپیس متفاوت و مجهز سود می برد این دستگاه از تکنولوژی  Lipo laser slimming, Cavitation RF, Vacuum استفاده می کند.طول موجی که این دستگاه از آن سود می برد ۶۵۰ الی ۷۳۰ نانومتر است که از تکنولوژی هایفو و آر اف و نور دهی و گرمایی استفاده می نماید.خروجی حداکثری این دستگاه ۴۰ KHZ می باشد.این محصول ساخت کشور چین است که دارای توانمندی های زیادی در زمینه لاغری است.

بخوانید
هر چیزی که در خصوص لیزر موهای زائد نیاز دارید در این مقاله هست | راه رفع موهای زائد چیست؟

ویژگی های دستگاه لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره چیست؟

۱-دارای سری های متفاوت برای قسمت های مختلف و متفاوت بدن از جمله بازوها،ران پا،باسن،کمر و پهلو ها

۲-استفاده از تکنولوژی نوردهی و التراسوند که غیر تهاجمی و بدون درد می باشد

۳-از بین بردن چربی های موضع ای بدن و پیکرتراشی و رفع سلولیت در کمترین زمان و کمترین جلسه ممکن

۴-از بین بردن منافذ باز بدن و روشن و درخشندگی پوست بدن

۵-استفاده این دستگاه از سه سطح، همراه با پنج نوع حالت تنظیم

۶-کلاژن ساز بودن و لیفت پوست و مناسب برای تمامی مناطق پوست بدن

آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی 6 کاره

لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی ۶ کاره از چه فناوری استفاده می کند؟

این دستگاه که به دستگاه معجزه گر معروف است از چهار فناوری به ترتیب آر اف مولتی پولار یا تری پولار، لیپولیز، آر اف وکیوم و کویتیشن استفاده می کند که برای موارد مختلف از هر یک از این فناوری ها با توجه به نظر و تخصص پزشک و یا اپراتور مربوطه مورد استفاده قرار می گیرد.

آر اف مولتی پولار

با استفاده از فناوری ار اف مولتی پولار یا تری پولار که با انقباض فیبرهای کلاژن های پوست و ساخت کلاژن جدید که باعث آزاد شدن کلاژن جدید می شود و نسبت به لیفت و جوانسازی پوست کمک شایانی می کند.استفاده از این فناوری برای قسمت های مختلف بدن از جمله پوست صورت و نواحی حساس دور چشم کاربرد فراوانی دارد.

فناوری لیپولیز

استفاده از فناوری لیپولیز که کار لیپوساکشن غیر جراحی را می توان با این دستگاه انجام داد و با شکست چربی های اضافه بدن با استفاده از این فناوری برای حذف چربی های دور کمر، ران ها و پهلو در مدت زمان ۱۰ دقیقه تا حداکثر ۱۰ جلسه می توان کوچک سازی و لاغری بدن را انجام داد و این چربی های اضافی را حذف کرد.

بخوانید
قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان | لیزر مو زائد بانوان

آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی 6 کاره با فناوری لیپولیز

فناوری آر اف وکیوم

در روش فناوری آر اف وکیوم با استفاده از فشار منفی خلاء و فرکانس رادیویی و استفاده از حلقه مشبک، انرژی گرمایی تولید و باعث تحلیل و شکست سریع چربی های تجمع یافته در زیر پوست می گردد و با شکست و پخش شدن چربی ها و جذب از طریق سلول ها و تبدیل شدن به پروتئین و مصرف و دفع از طریق کبد می توان به کلاژن سازی دوباره پوست کمک زیادی نمود و زیبایی و کشیدگی پوست اتفاق می افتد.

فناوری آر اف کویتیشن

استفاده از فناوری کویتیشن که با انرژی صوتی ۴۰ کیلوهرتز که این صوت غیر قابل شنیدن است و فقط غشای سلول ها را درگیر کرده و با اصطحکاکی که بین سلول های چربی ایجاد می کند و ضربه ای که به این سلول ها می زند و با استفاده از ارتعاشات صوتی موجی می تواند به آب کردن چربی ها و از بین بردن آن ها کمک بزرگی به لاغری و لیفت پوست بدن نمود.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا