محصولات زیبایی

کاربرد هایفو واژینال | لیزر هایفو واژینال مزایا ، معایب، مشخصات و عملکرد این دستگاه چگونه است؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کاربرد هایفو واژینال

کاربرد هایفو واژینال از جمله درمان های مدرن و پیشرفته ای است که با تشعشع امواج اولتراسوند یا امواج فرا صوت برای خانم هایی که سابقه افتادگی رحم در نواحی واژینال دارند استفاده فراوانی دارد.این دستگاه طوری طراحی شده که چرخش سیصدو شصت درجه ای دارد و می تواند تمامی نقاط واژن را تحریک سازی و به صورت یکنواخت لیفت کند.

این دستگاه می تواند با کشیدن بافت های عضله واژن و پوست آن و همچنین کلاژن سازی نسبت به ترمیم و سفت شدن پوست و عضله واژن تاثیر زیادی برای درمان داشته باشد خانم هایی که بعد از زایمان دچار افتادگی رحم و شل شدن عضله واژن شده اند و از بی اختیاری ادرار و همچنین ترشحات واژنی رنج می برند.

این دستگاه کاربرد زیادی برای برگرداندن و درمان و کشیدگی عضلات و در نتیجه از بین رفتن بی اختیاری ادرار و ترشحات واژنی گردند.استفاده از هایفو واژینال می تواند جایگزین مناسبی برای عمل جراحی و یا لیزر درمانی باشد.

این نوع درمان هیچ گونه عوارض و ضرری ندارد و غیر تهاجمی می باشد و در کمتر از۲۰ دقیقه این عمل انجام می شود و اثرات بهبودی آن در یک ماه الی سه ماه قابل مشاهده است.ماندگاری این درمان را از دو سال تا چهار سال می دانند و بعد از این مدت دوباره باید هایفو واژینال انجام شود.

بخوانید
آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ | دستگاه لیزر اندیاگ چیست؟ همراه کاربرد اختصاصی

کاربرد هایفو واژینال

هایفو واژینال برای چه کسانی توصیه می شود؟

کاربرد هایفو واژینال.کسانی که به این مشکل گرفتار می شوند به احتمال زیاد یا سیگاری هستند یا اجسام سنگین زیادی بلند کرده اند یا زایمان های زیاد و با فشار و گاهاً طبیعی یا سزارین داشته اند. افزایش سن نیز یکی دیگر از دلایل مبتلا شدن به این مرض می باشد.

از دلایل اصلی که این افراد به این درد مبتلا می شوند کاهش بیش از حد کلاژن در پوست و عضلات این اشخاص می تواند باشد کمبود فیبر نیز از دلایل افتادگی و شل شدن پوست واژن خواهد شد و پزشکان استفاده از هیفو واژینال را برای بهبودی و رفع این مشکل پیشنهاد می کنند که کار بسیار ساده و نسبت به دیگر درمان ها کم هزینه تر می باشد.

هزینه استفاده از هایفو واژینال چقدراست؟

هزینه های استفاده از هایفو واژینال با اینکه درمان جدید و مدرنی می باشد ولی نسبت به درمان ها و جراحی یا لیزر درمانی بسیار پایین و کم هزینه می باشد و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود و احتیاج به بستری و یا مراقبت های ویژه بعد از عمل ندارد و عملی است کم ریسک و غیر تهاجمی و در مواردی که بی اختیاری ادارای زیاد وجود داشته باشد شاید به مراجعه چند جلسه ای نیاز باشد و هزینه آن شاید کمی بیشتر شود.

آیا بعد از انجام عمل هایفو درمانی نیاز به مراقبت بعد از عمل نیاز هست؟

این عمل که در مدت زمان کوتاهی انجام می شود هیچ گونه اثرات تخریبی و یا تهاجمی به بدن فرد استفاده کننده ندارد و آن شخص می تواند بعد از عمل به کارهای روزمره خود بپردازد و نیاز به بستری و استراحت و یا استفاده از داروی خاصی نیست از مزایای دیگر این عمل زمان بسیار کم عمل و درمان سرپایی آن است که نه درد خاصی دارد و نه عمل جراحی نیاز است و در کل فیدبک و درمان خوبی از این عمل بدست می آید.

بخوانید
دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2023 | قیمت دستگاه اشنایدر پلاس

 

عمل هایفو واژینال برای چه افرادی توصیه نمی شود و ممنوع است؟

این عمل معمولاً برای خانم های بالای ۳۰ سال انجام می شود مگر عمل های نادری برای افرادی  زیر سنی که ذکر شد برای درمان ریزش ادار که معمولاً مادرزاد هم هستند استفاده شود ولی در کل افراد زیر سی سال نیاز به این عمل ندارند.این عمل برای مادران باردار و یا مادرانی که به کودک خود هنوز شیر می دهند نیز توصیه نمی شود و نباید انجام شود.

هایفو واژینال برای چه کسانی توصیه نمی شود

تاثیرات هایفو واژینال چیست؟

۱- از خشکی و عفونت و ترشحات واژن جلوگیری می کند

۲-کنترل بی اختیاری ادرار

۳-سفت شدن و کشیدیگی عضلات و پوست وازن وزیبا سازی آن

۴-افزایش سطح کلاژن پوست و بافت

ویژگی های استفاده از هایقو واژینال

از ویژگی های منحصر به فردی که در استفاده این دستگاه حاصل می شود می توان به میزان نفوذ و درمان به صورت کامل حرفه ای و بدون درد و یا عوارض جانبی خاصی در کمترین زمان ممکن حاصل می شود و از دیگر موارد استفاده از امواج بی خطر اولتراسونیک یا امواج سونوگرافی و نیز این درمان بدون دوران نقاهت و ارزان و غیر تهاجمی انجام می شود.

اقدامات قبل از عمل هایفو واژینال چیست؟

اقداماتی که از این عمل توسط پزشک متخصص زنان صورت می گیرد بررسی و آزمایشات خاصی است که قبل از انجام عمل باید انجام شود که عباتند از:

۱-باید توسط پزشک زنان معاینه بالینی و ظاهری جهت اینکه هیچ گونه عفنتی در واژن نداشته باشید

۲-تست پاپ اسمیر را انجام دهید

بخوانید
فرق دستگاه دایود لیزر و الکساندرایت و ویژگی هر کدام با هم

۳-این درمان حداقل سه روز بعد از عادات ماهانه انجام می شود.

اقدامات قبل از عمل هایفو واژینال چیست

روش استفاده از هایفو واژینال چگونه است؟

کاربرد هایفو واژینال سوالی که برای هر بیماری که به این مرض مبتلا است پیش می آید این است این عمل کاربری آن چگونه انجام می شود و آیا جراحی نیاز هست یا نه و آیا به مراقبت های خاصی بعد از عمل نیاز است که این قبیل سوالاتی است که به علت عدم آگاهی مریض به علت اینکه این درمان یک درمان جدید و نو می باشد و اطلاعات زیادی افراد ندارند در ذیل ما قصد داریم در این زمینه یک سری اطلاعات در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

باید بدانیم در ابتدا پزشک جهت رفع افتادگی و شل بودن عضلات واژن یک سری کارها و آزمایشات و معایناتی را انجام خواهد دارد و بعد از مثبت بود این معاینات کار را شروع می کند که در ابتدا سر دستگاه هایفو واژیتال را درون واژن قرار می دهد این دستگاه با تنظیم و گردش ۳۶۰ درجه ای کار می کند می تواند با چرخش درون واژ  و با تنظیم سیستم در اثر همگرا شدن پرتوهای کانونی اولتراسوند گرمایی در حدود ۶۵ درجه سانتیگراد به صورت کانونی و یکنواخت در عمق ۴ الی ۴/۵ میلیمتری در هر دقیقه داخل عضلات واژن پرتو افشانی می کند و باعث ایجاد کلاژن و کشش عضلانی و ترمیم بافت پوست و عضله اتفاق می افتد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا