محصولات زیبایی

لیزر موهای زائد پوست برنزه با کار امد ترین دستگاه | بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد چیست؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

اشنایی با دستگاه های لیزر موهای زائد پوست برنزه

لیزر موهای زائد پوست برنزه با کار امد ترین دستگاه . لیزر مو های زائد راه حلی مناسب و ایمن در رفع موهای زائد بدن می باشد. امروزه لیزر موهای زائد جایگزین روش های سنتی موزدایی مثل تیغ، دستگاه اپیلیدی و موبر می باشد. لیزر موهای بدن فرایندی است که در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی کار امد ترین دستگاه های لیزر در جهت حذف موهای زائد طراحی شده است. کیلینیک های تخصصی حذف موهای زائد از دستگاه های متنوعی استفاده می کنند؛ به طوری که این دستگاه های پیشرفته طول موج های را منتشر می کنند. این طول موج ها در عمق پوست نفوذ می کند و فولیکول های مو را از بین می برد که از بین رفتم فولیکول ها سبب سوزاندن مو های زائد می شود. دستگاه های لیزر، موهای زائد بدن را در ۶ یا ۸ جلسه از بین می برد. از سوی دیگر دستگاه لیزر موهای زائد ۸۰ درصد موهای زائد را نابود می کند. در نهایت می توان گفت دستگاه لیزر موهای زائد برای همه نوع رنگ پوست مناسب می باشد. چرا که امروزه دستگاه های لیزر با درجه بندی رنگ پوست طراحی شده است. به طوری که کار امد ترین دستگاه لیزر مناسب پوست برنزه ساخته شده و در حال استفاده بهینه می باشد.

بخوانید
اصلاح و کوتاه کردن موها قبل لیزر کردن با استفاده از سه تیغ

لیزر موهای زائد پوست برنزه با کار امد ترین دستگاه

معرفی بهترین دستگاه لیزر موهای زائد پوست برنزه

امروزه برنزه کردن پوست، مورد توجه افراد بسیار قرار گرفته است؛ به طوری که لیزر موهای زائد پوست برنزه با کار امد ترین دستگاه طراحی شده است. همان طور که می دانید اشعه دستگاه لیزر مو های زائد در تغییر رنگ دانه های پوست تاثیر گذار است. از سوی دیگر دستگاه لیزر موهای زائد به دلیل از کاهش فولیکول باعث سوختگی در پوست می شود؛ بنابراین این دستگاه بر روی پوست برنزه اثر گذاری کمتری دارد. در نتیجه افراد باید دقت کنند تا دستگاهی کار امد متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنند. به طوری که در این زمینه بهترین و موثر ترین دستگاه لیزر موهای زائد طراحی شده است. از بهترین دستگاه لیزر متناسب با پوست برنزه، دستگاه الکساندرایت کندلا، دستگاه دایود، دستگاه لیزر ان دی یاگ می باشد. این دستگاه های لیزر با امکانات پیشرفته برای پوست برنزه مناسب می باشد. چرا که دستگاه های دیگر تاثیرات کمتر و خطرات فراوانی را برای پوست های تیره دارد. دستگاه لیزر موهای زائد پوست برنزه در پوست های روشن موثر نمی باشند. در نهایت می توان گفت دستگاه لیزر موهای زائد متناسب با پوست برنزه از موثر ترین و پر طرفدار ترین دستگاه شناخته شده است.

ویژگی های کارامد ترین دستگاه لیزر جهت موهای زائد پوست برنزه

در واقع همه ی دستگاه های لیزر مناسب پوست تیره نمی باشد. به طوری که برخی دستگاه ها سبب ایجاد سوختگی بر روی پوست می شود. از مهم ترین و پر کاربرد ترین امکانات دستگاه دایود و الکساندرایت سیستم خنک کننده می باشد. سیستم خنک کننده از سوختگی ناشی از این دستگاه لیزر جلو گیری می کند. همچنین دستگاه های لیزر مناسب پوست برنزه از صفحه کلید برای تنظیم طول موج های لیزر برخوردار می باشد. از سوی دیگر دستگاه دایود و الکساندرایت طول موج متناسب با پوست تیره منتشر می کند. دستگاه دایود در جلسات کم بسیار تاثیر گذار می باشد. دستگاه ان دی یاگ نسبت به دستگاه دایود و الکساندرایت از تاثیر گذاری بیشتری برخوردار است. در حقیقت دستگاه ان دی یاگ کم خطر و ایمن تر می باشد و همچنین این دستگاه نسبت به دستگاه های لیزر دیگر از عوارض جانبی کمتری برخوردار می باشد. این دستگاه پیشرفته مو های نازک پوست برنزه را نیز از بین می برد. دستگاه الکساندرایت دارای بهترین سیستم خنک کننده است؛ که از سوختگی پوست جلو گیری می کند. از مهم ترین ویژگی دستگاه های لیزر موهای زائد پوست تیره از بین رفتن دائمی موهای زائد بدن می باشد. همچنین منافذ باز پوست را ترمیم می کند. از سوی دیگر در بهبود پوست بسیار موثر می باشد.

بخوانید
دستگاه لیزر لومینا آیس چه نوع دستگاهی است؟ + مشخصات و کاربری

لیزر موهای زائد پوست برنزه با کار امد ترین دستگاه

عوارض جانبی و معایب دستگاه های لیزر جهت حذف موهای زائد پوست برنزه

متخصصین لیزر موهای زائد از پیشرفته ترین دستگاه ها در جهت مو زدایی استفاده می کنند؛ که لیزر پوست های تیره می تواند چالش بر انگیز باشد. لیزر پوست های تیره از عوارض بسیاری برخوردار است. به طوری که سوختگی و عفونت های ناشی از دستگاه لیزر از بارز ترین معایب دستگاه لیزر می باشد. در برخی موارد دستگاه های لیزر از عملکرد و کارایی مناسبی برخوردار نمی باشد؛ چرا که با رعایت نکردن نکات بهداشتی عفونت ها و بیماری های پوستی در میان افراد رواج پیدا می کند.

نکات قابل توجه جهت استفاده از لیزر  جهت از بین بردن موهای زائد پوست های برنزه

در حقیقت پوست برنزه نسبت به پوست های روشن از خطرات بیشتری برخوردار می باشد. پوست برنزه بسیار حساس می باشد و با استفاده از دستگاه لیزر دارای عوارض جانبی می باشد. به طوری که تعداد جلسات انجام لیزر پوست تیره بیشتر از تعداد جلسات لیزر پوست روشن می باشد و همچنین دستگاه های لیزر متناسب با پوست تیره از طول موج بیشتر در جهت حذف موهای زائد استفاده می شود. مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد این گونه است که قبل از لیزر از حمام افتاب، اصلاح بدن و لوسیون ها و لایه بردار های بدن خودداری کنید. از سوی دیگر افراد بعد از لیزر موهای زائد پوست تیره از دوش گرفتن، استخر و جکوزی خودداری شود. همچنین در صورت حساسیت بعد از لیزر از کرم های ترمیم پوست استفاده شود. در نهایت می توان گفت افراد با لیزر موهای زائد به وسیله ی کار امد ترین دستگاه به بهترین نتیجه می رسند.

بخوانید
خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF بعلاوه مشخصات ، عملکرد و قیمت آن

لیزر موهای زائد پوست برنزه با کار امد ترین دستگاه

نکات ایمنی استفاده از دستگاه لیزر  جهت حذف موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد برای افراد باردار ممنوع می باشد. از سوی دیگر رعایت نکات بهداشتی در لیزر مو بسیار مهم واقع شده است؛ چرا که از بروز عفونت ها و بیماری ها جلوگیری می کند. افرادی که از حساسیت های پوستی برخوردار هستند؛ باید به توصیه پزشک از لیزر موهای زائد استفاده کنند. افراد در صورت بروز حساسیت باید از ترمیم کننده های پوست استفاده کنند. در نتیجه می توان گفت لیزر موهای زائد پوست تیره داری بهترین عملکرد می باشد. استفاده از دستگاه های لیزر موزدایی چالش بر انگیز می باشد؛ که به شما پوستی جوان و براق هدیه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا