محصولات زیبایی

چطور موهای زائد بدنمان با رنگ پوست تیره را لیزر کنیم ؟ | لیزر موهای زائد برای پوشت های تیره

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

چطور موهای زائد بدنمان با رنگ پوست تیره را لیزر کنیم ؟

چطور موهای زائد بدنمان با رنگ پوست تیره را لیزر کنیم ؟ در حال حاضر شیوه های بسیار مدرنی جهت حذف موهای زائد وجود دارد که شناخته ترین آن ها لیزر موهای زائد و اضافی می باشد که امروزه توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب نماید. این عمل با اثرگذاری خیلی مطلوب و دراز مدت خود سبب شده است که، به یکی از مطلوب ترین روش ها جهت برطرف نمودن موهای زائد تبدیل شود و خیلی از اشخاص آن را بکار ببرند.

ممانعت از رشد موهای اضافی می تواند توسط این روش به راحتی صورت گیرد و می توان حتی به جرات بیان کرد که این کار تا ۸۰٪ تاثیر بسزایی دارد بدین مفهوم تا ۸۰ درصد از رشد مجدد موها ممانعت به عمل می آورد و آن ها را برطرف می کند. همانطور که میدانید طول موج لیزر موهای ناخواسته برای تیپ های پوستی از روشن گرفته تا تیره کاملا متفاوت است.

بدین مفهوم که چنانچه شما دارای پوستی تیره هستید نمی توانید از سیستم هایی که برای پوست روشن بکار برده میشوند استفاده کنید و بایستی از سیستم متناسب با پوست خود استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکاتی ضروری در این خصوص را در اختیار شما بگذاریم.

لیزر موهای زائد پوست هایی با تیپ رنگی تیره

اشخاصی که دارای پوستی تیره هستند بایستی تحت مراقبت ها و با روش های متمایزی لیزر موهای زائد را انجام دهند. به علت اینکه خطر این روش که بر روی پوست سبزه و تیره قرار گرفته، بیشتر می باشد این است که پیگمنت های پوست هم مانند پیگمنت های مو تحت الشعاع این روش واقع می شوند. بدین جهت تمرکز این عمل بر روی مو در این حالت اندکی با سختی همراه است. افزون بر اینکه موهای بدن اشخاص با پوست سبز و تیره، در قیاس با اشخاصی که پوست روشنی دارند ضخیم تر است.

بخوانید
اصلاح و کوتاه کردن موها قبل لیزر کردن با استفاده از سه تیغ

بدین علت برای برطرف نمودن موها بایستی این عمل با طول موج بالاتر بر روی موها تابانده شود تا عمل برطرف نمودن موهای زائد با موفقیت هر چه بیشتری همراه باشد. با ملاحظه به کلیه مسائلی که تا به اینجا به آنها پرداختیم این مسئله بسیار حائز اهمیت است که مراجعه کنندگان بایستی پیش از رجوع به مراکز زیبایی، نخست باید ارزیابی کنند که آیا این مرکز قابلیت آن را دارد که با ملاحظه به ویژگی های پوست و موی اشخاص برنامه درمانی خاصی را به آنها توصیه نماید یا اینکه با بکارگیری از یک نسخه روزانه و مشابه نسبت به حذف موهای زائد کلیه اشخاص اقدام می کنند؟

در بعضی از مراکز زیبایی و ‌کلینیک ها، متخصصان با بکارگیری از دستگاه لیزر موهای زائد قوی سعی می کنند تا موهای نمو یافته بر روی پوست های سبزه و تیره را حذف نمایند و چنانچه متد و روش مطلوبی برای این عمل اتخاذ نشود این مسئله امکان دارد منتهی به سوزاندن پوست مراجعه کننده شود.‌ با این حال نسل جدیدی از سیستم ها به بازار وارد شده اند که می توانند نور با فرکانس های متنوع را بر روی پوست متمرکز نمایند و با بکارگیری از آنها می توان موهای ناخواسته اشخاص با پوست های سبزه و تیره را رفع نمود. این سیستم های هوشمند قابلیت این را دارند که رنگ مو را از رنگ پوست بازشناسی نمایند و بدین صورت به طور کامل مطمئن و اثربخش ، موهای ناخواسته را از روی پوست های سبزه و تیره رفع می نمایند.

بخوانید
اطلاعاتی در خصوص لیزر رفع لک و آکنه با لیزر | با چه لیزری لک و آکنه را درمان و برطرف کنیم؟

این نسل از سیستم ها به multi wavelength To Lasers نامگذاری شده اند که می توانند فرایند حذف موهای ناخواسته از روی پوست های سبزه و تیره را با دقت خیلی بیشتری انجام دهند و خطر صدمه به پوست مراجعه کنندگان را به کمترین حد ممکن برسانند.

چطور موهای زائد بدنمان با رنگ پوست تیره را لیزر کنیم ؟

نکات ضروری جهت لیزر موهای زائد بر روی پوست تیره

در خصوص اشخاصی که تمایل دارند موهای اضافی خود را به وسیله لیزر موهای زائد برطرف کنند بایستی به موارد ضروری زیر حتما توجه نمایند:

•انجام این روش برای پوست های تیره نسبت به پوست های روشن درد آور تر است.

•یکی از نکات ضروری جهت لیزر موهای زائد بر روی پوست تیره که بایستی به آن توجه نمود این است که همواره میزان جلسات درمانی مورد نظر برای این نوع پوست بیشتر است.

•برنزه نمودن پوست پیش و پس از اعمال این روش به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

•پیش از این روش کلیه راهنمایی ها و موارد منع استفاده به صورت کامل عرضه خواهند شد.

•از دیگر نکات ضروری جهت لیزر موهای زائد بر روی پوست تیره این است که بایستی برای اعمال این روش به یک پزشک کاربلد، با تجربه، ماهر و قابل اعتماد که از سیستم هایی با سطح کیفی عالی و مطلوب برای پوست شما استفاده می کند مراجعه کرد.

چطور موهای زائد بدنمان با رنگ پوست تیره را لیزر کنیم ؟

مراقبت از محل لیزر موهای زائد پوست های تیره

همانطور که میدانید جنس پوست اشخاص مختلف با هم تفاوت دارد و با توجه به نوع جنس پوست از روشن تا تیره مواظبت های پس از لیزر موهای زائد هم کاملا متفاوت است. بعد از این عمل بهتر است مواظبت های زیر را انجام داد تا پوست دچار مشکلاتی اساسی نشود و بعد از آن پوستی شفاف و نرم داشته باشید. اقداماتی که بعد از انجام لیزر برای محافظت از پوست باید انجام داد،عبارتند از:

بخوانید
رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه | جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با دایود

•مسلما بایستی پس از این عمل به صورت پیاپی و پی در پی از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید. به ویژه اگر در فصل تابستان این کار را انجام داده اید برای پیشگیری از خشکی پوست بایستی از این کرم ها استفاده کنید.

•چنانچه همه پوست صورت را لیزر نموده اید، بر روی پوست صورت یک لایه محافظتی قرار می دهند که حدود یک هفته تا ۳ هفته بایستی بر روی پوست باقی بماند و از پوست شخص در مقابل نور خورشید و سایر پرتوها محافظت می کند.

•امکان دارد پس از این عمل ترشحاتی زرد رنگ بر روی پوست ایجاد شوند. به هیچ وجه نباید نگران شد. با گذشت زمان و پس مدت کمی، پوست شما پوسته پوسته شده و به بهبودی نزدیک می شود.

برای اعمال خدمات لیزر بر روی کل بدن، موهای ناخواسته پاها، موهای زائد دست و…. بهتر است به مراکز زیبایی پوست و موی معتبر که، پرسنلی با تجربه و ماهر دارند مراجعه نمایید تا به این صورت از ایجاد عوارض حاد و جبران ناپذیر پیشگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا