محصولات زیبایی

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان | لیزر مو زائد بانوان

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان بستگی به میزان وقت و زمان صرف شده که ممکن است در هر جلسه، چه مقدار وقت لازم داشته باشد و یا این که از چه نوع دستگاه لیزری استفاده گردد، فرق می کند.

قیمت لیزر موهای زائد به ویژه بانوان با استفاده از دستگاه لیزر مو جدید می تواند، مقداری کمتر نسبت به لیزر موهای زائد آقایان باشد. هر چه میزان موهای زائد کمتر باشد، بالطبع قیمت ها نیز پایین تر می آید و میزان هزینه ای که برای حذف موهای زائد انجام می دهیم، بسیار پایین تر خواهد بود.

 لیزر مو زائد یکی از روش هایی است که نمی توان با دیگر روش های معمولی که برای از بین بردن  موهای زائد به کار گرفته می شود، مقایسه نمود. در روش لیزر مو زائد به علت این که یک روش دائمی و مطمئن و بی ضرر می باشد، از هیچ لحاظ دیگر روش ها، توان مقایسه و رقابت را ندارند.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان

لیزر موهای زائد بانوان را چگونه از بین می برد؟

دستگاه های لیزر بی شماری وجود دارند که می توان برای لیزر موهای زائد بانوان مورد استفاده قرار داد. اما سالن های زیبایی مو و پوست دست به ابتکار جالبی زدند و با خرید دستگاه لیزر تینانیوم انقلابی در این صنعت بر پا شد.

 با این کار خیلی از مشکلات مربوط به دیر حذف شدن  و یا نیاز به جلسات بیشتر برای حذف موهای زائد و قیمت حذف موهای زائد ویژه بانوان و حذف همگی این موها با خرید این دستگاه، مشکلات مرتفع می گردد.

این دستگاه به علت استفاده از فناوری روز دنیا قادر است تمامی مدل موهای زائد بدن بانوان و یا آقایان را در کوتاه ترین زمان ممکن از بین ببرد.

مشتریان زیادی با استفاده از این دستگاه موهای زائد خود را بدون هیچ گونه علائم و عوارضی لیزر نمودن به خوبی از انجام آن رضایت حداکثری حاصل گردید.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان

 قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان در تمامی نقاط بدن  آن ها چقدر هزینه دارد؟

 قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان برای تمامی قسمت های مختلف بدن آن ها که به فول بادی معروف است در هر جلسه از ۱،۳۰۰،۰۰۰ تومان تا ۱،۵۰۰،۰۰۰ تومان بستگی به حجم و زمان مورد نیاز در سال ۱۴۰۲ متغیر است.

این مبلغ شامل تمامی قسمت های بدن بانوان در یک جلسه محسوب می شود و پزشک متخصص پوست و مو در زمان معاینه و تشخیص درستی که از رنگ مو و پوست شما می دهد می تواند تعداد جلسات و زمان مراجعه شما را تعیین کند.

یکی دیگر از دستگاه های لیزری که در از بین بردن موهای زائد بدن تاثیر زیادی دارد و همگان استقبال خوبی از آن کرده اند، دستگاه لیزر مو زائد پلاتینیوم می باشد.

البته قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان به علت تغییرات قیمتی در مواد اولیه و دستمزد و قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم و وجود تورم روزانه و ماهانه در حال تغییر است و از افزایش نسبی برخوردار است.

آیا حذف دائمی موهای زائد بدن ویژه بانوان با لیزر امکان پذیر است؟

امروزه با استفاده از دستگاه های لیزر مو زائد بدن که از تکنولوژی پیشرفته استفاده می کند، توانسته است، حذف دائمی که می تواند قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان را با برنامه ریزی خوبی که متخصص پوست و مو انجام می دهد، کاهش یافته و انجام شود. موهای زائد بدن با این اتفاق خوبی که افتاده است، می توان گفت، حذف بالای ۹۰ درصدی را رقم خواهد زد.

متخصص پوست و مو با فاصله گذاری ۶ هفته ای که برای هر جلسه لیزر کردن مو برنامه ریزی می کند، می تواند به خوبی قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان را پایین بیاورد.

البته ناگفته نماند که رشد ۵ تا ۱۰ درصدی موهای زائد به صورت احتمالی در بدن بانوان وجود دارد. این مورد نیز بر می گردد به سیستم داخلی بدن هر فرد که می تواند برگشت پذیری صفر ، پنج و یا ده درصدی موهای زائد را به همراه داشته باشد. 

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان

قیمت حذف دائمی ناحیه پایین بدنه بانوان چقدر است؟

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان در قسمت پایین بدنه، با توجه به حجم و میزان گستردگی و پر پشت بودن آن، قیمتی از پانصد هزار تومان تا هشتصد هزار توان در یک جلسه در سال ۱۴۰۲ می باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز را قبل از انجام جلسه اول و در زمان مشاوره به متقاضی گفته خواهد شد، و زیباجو می تواند قیمت نهایی را محاسبه و از آن اطلاع پیدا کند.

البته دستگاه لیزر مورد نیاز برای انجام لیزر موهای زائد قسمت پایین بدنه بانوان می تواند در هزینه ها تاثیر گذار باشد و قیمت ها را بالا و یا پایین ببرد.

خیلی ها از مراجعه کنندگان از تناسب قیمت در محل های مختلف گله مند هستند، که این مورد می تواند به خاطر استفاده از دستگاه های بروز تر و جدیدتر باشد.

بانوان برای حذف موهای زائد حود به کجا می توانند مراجعه کنند؟

خیلی از بانوان در خصوص قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان و مراکزی که معتبر و دارای پروانه کسب هستند، را از ما پرسیده اند.

این مراکز را باید از طریق پرس و جو از دوستان و یا آشنایان و از کسانی که در این مراکز اقدام به حذف موهای زائد خود کرده اند و رضایت دارند، مشورت گرفت و بعداً اقدام نمود.

از طریق نظر سنجی که در سایت های معتبر و سایت هایی که در خصوص نظرات مردم ساخته و ارائه خدمت می دهند نیز به راحتی می توان مراکز معتبر و دارای مجوز کسب و کار را پیدا نمود و از خدمات این مراکز زیبایی و لیزر فقط مختص بانوان است، استفاده نمود.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان

جرا برای لیزر کردن موهای زائد قیمت ها مهم است؟

یکی از شاخصه ها انتخاب مراکز حذف موهای زائد بدن بانوان قیمت هایی است که آن مرکز اعلام می کنند، می باشد. این مراکز تمامی شاخصه هایی که در قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان را در نظر گرفته و بر اساس آن قیمت ها را اعلام می کنند.

یکی از مولفه های تاثیر گذار در قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان ، برگرفته از مکان مراکز و سالن های زیبایی می تواند باشد. محل سالن های زیبایی و قرار گیری آن در نقاط مختلف شهر، می تواند در قیمت تمام شده این قبیل خدمات تاثیر زیادی داشته باشد.

مثلاً کرایه یک مرکز زیبایی در شمال شهر در مقایسه با همان مرکز در پایین شهر می تواند اختلاف ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی داشته باشد. این موضوع می تواند در قیمت لیز موهای زائد ویژه بانوان در مکان های مختلف شهر تاثیر زیادی داشته باشد.

مولفه دوم نیز همان طور که به آن اشاره نمودیم، استفاده از دستگاه های متفاوتی است که در هر مرکز وجود دارد و می تواند هر دستگاه نسبت به دستگاه دیگری قیمت ها را افزایشی و یا کاهشی کند.

نکات پایانی

در این مقاله که موضوع ما قیمت لیزر موهای زائد ویژه بانوان بود به قیمت ها مختلفی که برای قسمت های بدن بانوان و یا به طور کلی به آن اشاره نمود و گفتیم که از کدام مراکز برای انجام این کار استفاده شود. در ادامه اگر سوال و یا به مشاوره ای نیاز داشتید می توانید با ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید.

بخوانید
تفاوت مزوژل و مزوتراپی در چیست؟ 2 فرق اساسی مزوژل و مزوتراپی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا