محصولات زیبایی

تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست های سبزه و گندمی | لیزر خوب برای پوست گندمی چیست؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست سبزه

تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست های سبزه و گندمی .در گذشته، دستگاه های لیزری که به طور سنتی در از بین بردن مو استفاده می شدند، هم به رنگ پوست و هم به ملانین حساسیت فوق العاده ای نشان می دادند، به همین دلیل بسیاری از افراد با رنگ پوست تیره و سبزه نتایج چشمگیری از طریق لیزر موهای زائد تجربه نمی کردند. امروزه جدیدترین دستگاه های لیزر مویی مورد تأیید FDA بسیار پیشرفته هستند، این لیرزها به طور خاص برای تشخیص تغییرات ظریف در رنگ پوست طراحی شده اند، این بدان معنی است که می توانند موها را از هر نوع پوستی حذف کنند. این به معنای ایمنی بیشتر و موثر دستگاه های امروزی است. در این راستا به منظور آشنایی بیشتر، می خواهیم بدانیم بهترین دستگاه برای لیزر پوست سبزه کدامند و چه کاربردی دارند؟

تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست های سبزه و گندمی

شناسایی بهترین تجهیزات لیزر مو های زائد برای پوست های تیره و سبزه

تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست های سبزه و گندمی .به منظور تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست سبزه، از دستگاه هایی استفاده می کنند که طول موج بالایی داشته باشد. استفاده از لیزرهای با طول موج بالا به این معنی است که در جلسات کمتری، نتیجه بهتر و سریع تری را تجربه خواهید کرد که در هزینه شما در استفاده از کلینیک هایی که از لیزرهایی با مارک پایین استفاده می کنند، صرفه جویی خواهد شد. وقتی صحبت از حذف مو می شود، گزینه های زیادی وجود دارد. بسته به اینکه هدف شما کدام قسمت بدن شما باشد، می توان دستگاه موردنظر را انتخاب کرد. اگر بدنبال نتایج ماندگارتری هستید، چند گزینه وجود دارد که در زیر ذکر شده است، اگرچه مسلماً این امر کمی ترسناک است، اما نتایج درخشانی در طی استفاده از آن ها دیده می شود. اگرچه با استفاده از یك دستگاه لیزر موزدایی حرفه ای در مطب پزشك نتایج بهتری خواهید گرفت، اما دستگاه های خانگی در منزل هم می توانند موثر واقع شوند. این دستگاه برای بیماران با موهای تیره و رنگ پوست روشن تر مناسب است.

بخوانید
راه های تشخیص دیوایس لیزر مو تقلبی از اورجینال | دستگاه لیزر اصل | لیزر اصل و اورجینال چیست؟

این نکته مهم است که به خاطر داشته باشید، هرگز پوست تازه برنزه یا آفتاب سوخته را لیزر نکنید. همچنین لازم است در حین استفاده از محرک های پوستی مانند رتینوئیدها، اسید سالیسیلیک یا اسید گلیکولیک، قبل و بعد از درمان احتیاط کنید. اگر فکر می کنید برای انجام این کار آماده هستید، به مراکز درمانی برای درمان خود مراجعه کنید. متخصصان پوست می گویند این دستگاه ها قبل و بعد از آن نتایج چشمگیری دارند و به طور موثری پوست شما را ابریشمی، صاف و البته بدون مو می کنند.

بررسی بهترین دستگاه ها برای لیزر پوست سبزه

از بهترین دستگاه ها برای لیزر پوست سبزه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دستگاه حذف موی کامل بدن IPL برای صورت و بدن

دستگاهی جمع و جور و با کاربردی آسان که دارای قدرت نور شدید پالسی است و نتایجی چشمگیر را برای افراد ایجاد می کند. این یک وسیله بسیار پرکاربرد است، زیرا می تواند در تمام قسمت های بدن، از جمله در مکان هایی مانند بیکینی استفاده شود.

  • سیستم حذف مو در صورت و بدن iLight

این دستگاه برای افراد مختلف با هر نوع رنگ پوستی مناسب ​​است. همچنین بسیار متنوع است، زیرا از نظر بالینی ثابت شده است که موهای بدن و صورت شما را از بین می برد.

  • سیستم حذف موهای زائد دائمی Infinity

اگرچه برای سفر به اندازه کافی جمع و جور است، اما این دستگاه کوچک اما قدرتمند، از سایر مدل های مشابه خود قویتر است، زیرا از یک نور پالسی پیشرفته به جای فناوری IPL استفاده می کند.

  • از بین بردن موهای زائد IPL Silk Expert Pro3

یک حسگر داخلی مخصوص، این دستگاه را قادر می سازد تا به طور خودکار و به طور مداوم با رنگ پوست شما سازگار شود تا از بروز هرگونه عارضه جانبی مضر جلوگیری کند. همچنین به اندازه کافی جمع و جور است و می تواند به درمان تمام قسمت های بدن بپردازد.

بخوانید
لیزر مو های زائد با دستگاه دایود لیزر 2021 | آیا دستگاه دایود 2021 برای موهای زائد کارایی دارد؟

تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست های سبزه و گندمی

نکات قابل توجه در انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر پوست سبزه

مطالعات نشان می دهد که لیزرها و سایر روش های درمانی، می توانند نقش موثری در درمان و حذف موهای زائد در پوست های تیره و سبزه داشته باشند. برای به دست آوردن بهترین نتیجه در انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر پوست سبزه، ممکن است متخصص پوست توصیه کند از درمان های متناسب با پوست خود استفاده کنید تا نتیجه بهتری را دریافت کنید.

  • دیدن نتایج به زمان نیاز دارد.

در مطالعات مختلف، محققان به طور مداوم دریافتند که بیماران هفته ها پس از آخرین درمان، بهترین نتایج را می بینند. در یک مطالعه، بیمارانی که با نوعی نور درمانی به نام درمان فتودینامیکی تحت درمان قرار گرفتند، در پایان دوره ۴ هفته ای درمان، ۵۰٪ بهبودی خوبی داشتند.

  • در حین درمان، پیگیری ممکن است لازم باشد.

نتایج حاصل از لیزر و روش های درمانی، معمولاً طولانی مدت هستند. با این حال، برای حفظ نتایج، بیماران اغلب به درمان های پیگیری یک یا دو بار در سال نیاز دارند.

  • عوارض جانبی با لیزر و سایر روش های درمانی ممکن است.

قرمزی و تورم پس از درمان با بسیاری از لیزرها و روش های درمانی، شایع است. بعضی از بیماران می گویند پوست آنها دچار گزش یا سوختگی شده است. اینها معمولاً خفیف هستند و طی چند ساعت یا چند روز بعد از بین می روند. سایر عوارض جانبی نادر است. با این حال، عوارض ممکن است رخ دهند. اینها شامل درد طولانی، سوختگی یا تاول است. تغییر در رنگ پوست و ایجاد زخم نیز ممکن است. مشورت با متخصص پوست که مرتباً از لیزر استفاده می کند می تواند به جلوگیری از این عوارض کمک کند. در حقیقت، عوارض ناشی از لیزر بسته به نوع پوست تیره و روشن متفاوت بوده و بیشتر روی پوست روشن نمایان است.

  • بیماران باید دستورالعمل های متخصص پوست خود را به دقت دنبال کنند.
بخوانید
دستگاه هایفو اولترافورمر چیست؟ قیمت دستگاه هایفو اولترافورمر

تشخیص بهترین دستگاه برای لیزر پوست های سبزه و گندمی

متخصصان پوست برای کمک به بیماران خود برای گرفتن بهترین نتیجه و جلوگیری از عوارض جانبی و هم چنین انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر پوست سبزه، دستورالعمل هایی را قبل و بعد از درمان ارائه می دهند. انجام همه کارها طبق دستورالعمل ضروری است. به عنوان مثال، بیماران پس از انجام درمان، باید ۴۸ ساعت از تابش نور خورشید خودداری کنند تا هم به بهبودی پوست خود کمک کنند و هم نتیج را سریع تر مشاهده کنند.

نتیجه گیری:

امروزه انتخاب بهترین دستگاه برای لیزر پوست سبزه امری بسیار دشوار است، چرا که دستگاه های مجهز و متنوعی در بازار موجود است که انتخاب آن، افراد را دچار سردگمی می کند. لذا این امر موجب می شود هم به درمان و حذف موهای زائد در این مدل پوست بپردازد و هم اینکه رنگدانه های موجود در پوست را حذف می کند و دقیقاً فقط ملانین موجود در موهای ریشه را مورد هدف قرار می دهد و با گرم شدن، خونرسانی و از بین بردن ریشه مو، باعث از بین رفتن مو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا