محصولات زیبایی

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF بعلاوه مشخصات ، عملکرد و قیمت آن

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF بعلاوه مشخصات ، عملکرد و قیمت آن

خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF بعلاوه مشخصات ، عملکرد و قیمت آن را اگر بخواهیم بدانیم باید تا انتهای این مقاله با ما باشید تا هر آنچه که در خصوص این دستگاه لازم است بدانید و همچنین در خصوص مشخصات و عملکرد و قیمت و کارایی که این دستگاه دارد به صورت خلاصه و مفید ارئه خواهیم نمود.

از آنجایی که انسان ها بدنبال زیبایی و زیبا شدن هستند و به نوعی از روند پیری و از دست دادن شادابی و طراوت پوست خود گریزانند، به همین خاطر به دنبال راهی برای بازسازی پوست خود و به نوعی عقب انداخت روند پیری می باشند.

امروزه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته در زمینه جوانسازی پوست که یکی از این پیشرفت ها مربوط می شود به اختراع دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس که از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است و می تواند با استفاده از فناوری امواج رادیوئی که با سوزن های ریزی که در نک هندپیس این دستگاه جایگذاری شده است به لایه درم پوست در عمق ۱ تا ۳ میلیمتری پوست فرستاده و منجر به تولید گرما شود.

گرمای حاصله فرستاده شده با این دستگاه می تواند در زمان کوتاهی باعث کلاژن سازی و در نتیجه لیفت پوست و جوانسازی گردد.این دستگاه به علت این که از پکیج خنک کننده مجهز و قوی که برای این دستگاه پیش بینی شده است از اثرات گرمایی منتقل شده به لایه زیرین پوست بکاهد و باعث دردو یا سوزش فرد استفاده کننده نشود.

بخوانید
فرق دستگاه دایود لیزر و الکساندرایت و ویژگی هر کدام با هم

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس

مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF 

۱- این دستگاه مجهز به پکیچ قدرتمند خنک کننده است که محل مورد درمان را به سرعت سرد کرده تا عوارض درد و یا سوزش احساس نشود

۲- این دستگاه مجهز به سوزن های بسیار ریز در حد میکرون می باشد که در لایه های زیر پوست نفوذ کرد و امواج رادیویی را فرستاده و در زیر پوست تبدیل به گرما می شود.

۳-این دستگاه از فرکانس ۵ مگاهرتز استفاده می کند بدین معنی که در هر ثانیه قطب های مثب و منفی این دستگاه ۵ میلیون مرتبه بار الکتریکی در خود تبادل و حرکت داده می شود تا انرژی مورد نیاز برای لیفت پوست اتفاق بیفتد.

۴-استفاده از سوزن های با قطر حداکثر ۱۲۰ میلیمتر که می تواند در عمق یک تا سه میلیمتری پوست نفوذ کرده و انتقال امواج دهد که این امواج در درم پوست نبدیل به گرما می شود.

۵-انرژی حاصله از این دستگاه ۶۵۰ نامتر می باشد

۶-این دستگاه از پاور قدرتمند ۸۰ وات برای تامین انرژی دستگاه استفاده می نماید.

۷-این دستگاه با برق AC 110V/220V ،/۶۰HZ/50HZ کار می کند

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس

عملکرد و کارکرد دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF

از عملکرد این دستگاه می توان به خوبی دفاع کرد و نتایج قابل قبولی برای این دستگاه به ثبت رسیده است.دستگاه آر اف فرکشنال زنوس به علت این که از فناوری لیزر استفاده نمی کند و فقط از امواج رادیویی که در لایه زیرین پوست این امواج تبدیل به گرما می شوند، به همین خاطر از کم ضررترین دستگاه های حال حاضر برای لیفت پوست و جوانسازی می باشد.

بخوانید
انواع دستگاه لیزر الکساندرایت و مقایسه عملکردی 7 نوع دستگاه

از این دستگاه برای سفت کردن پوست هایی که بر اثر لاغری افتاده و شل می باشند نیز استفاده بهینه می شود.کارکرد این دستگاه برای برطرف نمودن جوش و آکنه و همچنین رفع پف زیر چشم کاربردهای زیادی دارد.این دستگاه به علت این که بی خطر تشخیص داده شده است وسیله مطمئن و کارا برای لیفت و سفت کردن پوست زیر ابرو و نواحی اطراف چشم می باشد.

از دیگر موارد کارکرد این دستگاه می توان برای از بین بردن جای بخیه، رفع ترک های پوست هایی که بر اثر بارداری دچار شکستگی و لایه لایه شده اند، درمان آکنه و اسکار، رفع غبغب گردن و همچینی برای روشن سازی و رفع کدری پوست استفاده گسترده ای می شود.

این دستگاه به علت این که خیلی زود به درمان پاسخ می دهد و نیاز به چند جلسه نیست و در همان جلسه اول مشکل بیمار حل می شود از طرفداران بیشماری برخوردار است.از این دستگاه می توان برای تمامی سنین مختلف و در رنج های مرد و زن و پیر و جوان منعی وجود ندارد و می توان برای همگان مورد استفاده قرار داد.

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF با توجه به کارایی و عملکردی که دارد و همچنین نسبت به درآمدی که برای سالن های زیبایی و یا کلینیک های لاغری دارد می تواند به صرفه  و مقرون به صرفه باشد.قیمت این دستگاه به علت نوسانات ارزی و دلاری به صورت ثابت نیست و هر روز قیمت ها متغیر می باشند.

بخوانید
کاربرد هایفو واژینال | لیزر هایفو واژینال مزایا ، معایب، مشخصات و عملکرد این دستگاه چگونه است؟

برای اطلاع از قیمت این دستگاه و یا دستگاه های مشابه در قسمت تماس با ما در سایت ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت های دستگاه های لیفت پوست و یا دستگاه لیزر مو اطلاع پیدا نمایید.

کارشناسان ما آین آمادگی را دارند که به صورت تلفنی مشاوره های لازم و مورد نیاز شما را در رابطه با قیمت دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF و یا هر دستگاه لیزر دیگری به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان بگذارند.

دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس

طریقه استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF

طریقه استفاده و طرز کار با این دستگاه بدین شکل است که با استفاده از هندپیس های این دستگاه و قرار دادن سوزن ها بر روی پوست مورد نظر و با استفاده از شات زنی و تنظیم میزان انرژی مورد نیاز اقدام به انتقال امواج به لایه زیرین پوست می گردد و این امواج با تبدیل شدن به گرما کار کلاژن سازی و لیفت صورت می گیرد.

نحوه تعمیر و نگهداری از دستگاه ار اف فرکشنال سوزنی زئوس چگونه است؟ 

برای تعمیر این دستگاه کافیست به نمایندگی های مجاز این دستگاه تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر در محل مشتری و یا اگر نیاز به انتقال به کارگاه بود این انتقال صورت می گیرد و در کارگاه نمایندگی اقدام به تعمیر می شود.برای نگهداری این دستگاه حتماً باید بعد از هر بار استفاده برای هر بیمار با استفاده از الکل نسبت به ضد عفونی و تمیزکاری اقدام نمود تا از سرایت بیماری های واگیر دار به دیگران خودداری گردد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا