محصولات زیبایی

دستگاه لیزر لومینا آیس چه نوع دستگاهی است؟ + مشخصات و کاربری

دستگاه لیزر لومینا آیس را بهتر بشناسیم

زمان مطالعه: ۶ دقیقه

دستگاه لیزر لومینا آیس

دستگاه لیزر لومینا آیس یکی از دستگاه های لیزر مو و پوست است که بر روی تمامی تنوع رنگ پوست و مو کاربرد دارد و قابل استفاده می باشد.

این  دستگاه از کیفیت حداکثری در کنار سرعت بالایی برخوردار است و توانایی حذف موهای زائد نازک تا ضخیم در هر کجای بدن را دارد.

دستگاه لیزر لومینا آیس که از طول موج ۸۰۸ و ۷۵۵ و ۱۰۶۴ نانومتر استفاده می کند، برای تمامی مدل های پوست و مو کاربرد فراوان دارد.

پالس های نوری که از طریق هندپیس دستگاه لیزز دایود لومینا آیس ساطع می شود، توسط رنگدانه های ریشه مو جذب می شود و فولیکول مو را می سوزاند.

برای استفاده از این دستگاه ۴ تا ۶ جلسه کافیست تا تمامی موهای زائد بدن به طور ۹۰ درصد برای همیشه حذف شود. این دستگاه یکی از پرطرفدارترین دستگاه های حذف موی زائد می باشد که مشتریان زیادی را تواسته است به سوی خود جلب نماید.

این دستگاه مثل دستگاه لیزر تیتانیوم هیچ گونه عوارض جانبی و یا سوختگی بر بدن مشتری باقی نمی گذارد و به صورت بی خطر و غیرتهاجمی، می توان از خدمات حذف مو زائد از این دستگاه استفاده نمود.

دستگاه لیزر لومینا آیس

 

آموزش و نحوه کار کردن با دستگاه لیزر لومینا آیس چگونه است؟

همانطور که می دانید دستگاه لیزر لومینا آیس به طور کلی  از یک بدنه، یک مونیتور و یک هندپیس تشکیل شده است.

برای شروع کار برای راه اندازی این دستگاه، در ابتدا سوئیچ استارت این دستگاه را به سمت راست می چرخانیم و دکمه پاور را فشار می دهیم.

درهمین ابتدا لازم است که بدانیم برای روشن و خاموش کردن این دستگاه از دکمه پاور استفاده می کنیم و سوئیچ فقط نقش امنیت این دستگاه را بر عهده دارد.

در ادامه وقتی دستگاه به لود کامل و آماده سازی رسید، از طریق مونیتور لمسی این دستگاه، دکمه اینتر را فشار داده تا منوی دستگاه بر روی صفحه مانیتور ظاهر شود.

بر روی صفحه مانیتور دو عکس مرد و زن ظاهر می شود و می توان با انتخاب جنسیت استفاده کننده را تعیین کرد.

در کنار عکس بدن هر جنسیت از سمت بالاتنه تا پایین تنه حروف انگلیسی A ، B ، C ، D ، E به ترتیب مشخص شده و می توان با انتخاب هر کدام  از این حروف، نواحی مختلف بدن هر جنسیت را انتخاب نمود.

دستگاه لیزر لومینا آیس

ادامه آموزش کار کردن با دستگاه لیزر لومینا آیس

در زیر قسمت منوی جنسیت، شش منو برای تایپ های پوستی وجود دارد و با توجه به رنگ پوست و موی مشتریان از این منوهای لمسی می توان استفاده نمود.

در قسمت چپ و پایین مونیتور این دستگاه، منوهایی وجود دارد که میزان خلوص آب ، میزان چرخش آب و میزان گرما و دمای هندپیس را می توان با این دکمه ها تنظیم نمود.

در قسمت انتهای مونیتور نیز میزان شات کانتر و شدت ارسال شات ها را می توان برای هر شرکت کننده و همچنین تعداد نهایی هر هندپیس، قابل تنظیم و مشاهده است.

در قسمت راست مانتیتور میزان انرژی دستگاه و ادامه فرکانس دستگاه و پایین تر، دکمه های تنظیمی منفی و مثبت که فرکانس را می توان کم و یا زیاد کرد، وجود دارد.

در وسط دکمه های مثبت و منفی نیز دکمه ریست دستگاه وجود دارد که می توان با آن برنامه های تنظیمی را حذف و ریست کرد و دباره برنامه جدید به دستگاه داد.

در زیر دکمه های مثبت و منفی سه دکمه سیو، استندبای و ردی کنار هم وجود دارند.

برای شروع کار دکمه ردی را زده و برای استفاده در نواحی مشخص شده بدن هر شخص آن را تنظیم می کنیم. در ابتدا ۲۰ درصد از قدرت دستگاه را کم می کنیم و اقدام به شات زنی می نماییم.

 این کار برای مشخص شدن حد تحمل زیباجو می باشد و تا سوزن سوزن شدن پوست مشتری به توان دستگاه می افزاییم.

دستگاه لیزر لومینا آیس

مشخصات فنی دستگاه لیزر لومینا آیس چیست؟

۱- این دستگاه از تعداد شات های مفید به تعداد ۱۰ میلیون شات می تواند استفاده نماید.

۲- وزن این دستگاه ۸۷ کیلوگرم است و بیشتر به صورت ثابت در مراکز و کلینیک های زیبایی کاربرد دارد و در منزل استفاده نمی شود.

۳- میزان توان مصرفی انرژی این دستگاه ۲۰۰۰ وات ساعت می باشد.

۴- حجم مخزن آب هوای سرد این دستگاه ۵ لیتر است و یک روز کامل را می توان با یک بار آبگیری از کلدینگ این دستگاه استفاده نمود.

۵- ۶۰۰ وات ماژول خنک سازی این دستگاه می باشد که می تواند آرامش خاصی به زیباجو هنگام استفاده از این دستگاه بدهد.

۶- این دستگاه به صورت پیوسته می تواند بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت به صورت مداوم کار کند و هیچ مشکلی برای این دستگاه پیش نخواهد آمد.

۷- حداکثر انرژی هر پالس ۸۰  تا ۸۸ ژول بر سانتی متر مربع بر روی بدن هر فرد کاربرد دارد و قابل تنطیم است.

دستگاه لیزر لومینا آیس

کاربردهای استفاده از دستگاه لیزر لومینا آیس چیست؟

از جمله کاربردهایی که برای دستگاه لیزر لومینا آیس متصور هستند این است که به علت تجمیع طول موج های متفاوت و گوناگون توانایی کاربری برای تمامی تنوع پوستی برای این دستگاه فراهم است.

توان بالای لیزر بار دیلاس آلما به عنوان قلب تپنده دستگاه لیزر دایود لومینا آیس، خیلی راحت فولیکول های مو و ریشه آن را مورد تخریب قرار می دهد.

تا عمق زیاد در پوست تا هر کجایی که فولیکول مو امتداد داشته باشد نفوذ کرده و حتی نازک ترین موهای بدن را نیز توانایی از بین بردن را دارد.

این دستگاه تا جایی می تواند از بین برنده موهای زائد باشد که برگشت پذیری موهای زائد را غیر ممکن ساخته و دیگر موی زائدی در آنجا نمی روید.

دستگاه لیزر لومینا آیس

چه پارامترهای مهمی در مدت زمان انجام لیزر تاثیر گذار است؟

از مهمترین پارامترهای مهمی که می تواند در مدت زمان انجام لیزر با دستگاه لیزر لومینا آیس تاثیر گذار باشد، قدرت انرژی و توان بازتاب نور لیرری است که از لیزر بار  لومینا ساطع می شود، بستگی دارد.

از موارد دیگر می توان به اندازه پنجره اپتیکی و وسعت ارسال نور لیزر از هندپیس این دستگاه می تواند در مدت زمان انجام لیزر تعیین کننده باشد.

دستگاه لیزر لومینا آیس به علت برخورداری از پنجره هندپیس بزرگ در حین سبکی و اورگانومیکی بودن آن، می تواند سرعت کار را بالا برده و زمان انجام لیزر را به حداقل ممکن برساند. این موضوع می تواند رضایت بیشتر مشتری را در بر داشته باشد.

اپراتور زبر دست و باتجربه و کاربلد نیز می تواند در تعیین زمان و کم کردن آن و بالابردن راندمان کار تاثیر گذار باشد و زمان انجام لیزر را به حداقل ممکن برساند.

این دستگاه به علت برخورداری از سیستم خنک کننده الکتریکی یا TEC به راحتی می تواند درد ناشی از لیزر را کمک کند و مشتری احساس دردی نداشته باشد.

ارسال سرمایش یکنواخت و سریع توسط هندپیس های این دستگاه می تواند سطح پوست را از تاول و قرمز شدن مصون نگه دارد.

دستگاه لیزر لومینا آیس

چرا دستگاه لیزر لومینا آیس بهترین دستگاه لیزر شناخته شده است؟

دستگاه لیزر لومینا آیس به علت استفاده از تنوع طول موج ها از ۷۵۵ تا ۱۰۶۴ می تواند بیشتری و کمترین طول موج هایی که یک دستگاه لیزر نیاز دارد را در خود دارا می باشد.

وجود این طول موج های متفاوت این امکان را به دستگاه لیزر مو می دهد که بازه ارسالی طول موج خود را بر اساس تایپ های پوستی و موی هر فرد بتواند انتخاب و مورد استفاده قرار دهد.

دستگاه لیزر لومینا آیس

طول عمر لیزر بار دستگاه لیزر لومینا آیس چقدر است؟

طول عمر دستگاه لیزر لومینا آیس به علت استفاده از تکنولوزی برتر که ساخت کشور آلمان می باشد و استفاده از قطعات اپتکی خاص، طول عمر لیزر بار این دستگاه را به صورت خیلی زیادی بالا برده است.

این دستگاه از نظر استاندارهای کیفی، آزمایش های متعددی را گذرانده و توانسته است استاندارد برتر کشور آلمان و دیگر کشورها را بدست آورد.

در پایان شما عزیزان برای اطلاعات یافتن از قیمت دسگاه لیزر از جمله قیمت خرید دستگاه تیتانیوم می توانید در قسمت تماس با ما در سایت با کارشناسان فروش ما در تماس باشید و قیمت های بروز را بپرسید.

بخوانید
آشنایی با لیزر دی اکسید کربن | کاربرد، مزایا، معایب و عملکرد استفاده از لیزر دی اکسید کربن چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا