محصولات زیبایی

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت (SCARLET S) | مشخصات، کاربردها و ویژگی های آن

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت (SCARLET S)

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت که بر پایه رادیو فرکانس و از ساختار و تکنولوژی فرکشنال با استفاده از تعداد ۲۵ سوزن روکش طلا نیدل ها که قطری برابر با ۲۰۰ میکرون دارد، با تنظیم و نفوذ به عمق ۰.۵ تا ۳.۵ میلی متر پوست، می توان استفاده نمود.

با استفاده از آر اف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت هیچ گونه آسیبی به پوست شما وارد نمی شود و فواید بی شماری از قبیل کلاژن سازی پوست و کشیدگی آن و جوانسازی خوبی در آن اتفاق می افتد.

این سوزن ها که از عمق نیم ملی متر تا سه و نیم میلی متر با توجه به تنظیماتی که می توان به صورت دستی انجام داد در پوست نفوذ کرده و قابلیت تحریک و کلاژن سازی را فراهم می نماید.

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

ویژگی ها و مزیت ها و کاربردهای  آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

از ویژگی ها و مزیت های آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت می توان به بی خطر بودن ودر عین حال مثمر ثمر بودن با توجه به عدم ارسال نور مستقیم به پوست

استفاده از نیدل های فلزی ضد زنگ روکش طلا که همخوانی خوبی با پوست و بدن انسان دارند و هیچ گونه آسیبی از الحاظ ساختاری و ورود فلزات مضر به بدن در این دستگاه دیده نمی شود.

با توجه به ساختار نیدل های از این نوع نیدل می توان تا ۵۰۰۰ شات به صورت مستمر استفاده نمود. با استریل کردن این نیدل ها می توان استفاده مفید تر و صرفه جویی خوبی انجام داد.

هیچ گونه آسیبی به قسمت اپیدرم پوست وارد نمی کند و فقط از طریق امواج رادیویی و تبدیل شدن آن به گرما پوست را وادار به کلاژن سازی می کند

استفاده از این روش برای جاهای مختلف بدن از قبیل دست ها و پاها صورت و گردن مورد استفاده وسیع قرار می گردد.

این دستگاه درمانگر خوبی برای رفع لک های خورشیدی و یا لک و پیس های پیری و شل شدگی و افتادگی پوست و یا روشن کردن ناحیه  هایی که باعث تیرگی شده اند و آن قسمت هایی از پوست که قهوه ای و یا قرمز شده اند درمانگر خوبی می باشند.

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

بهترین زمان برای استفاده از آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

برای استفاده از دستگاه آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت زمان خاصی مد نظر نیست و هر وقت که زیباجو اراده کند و درخواست انجام  استفاده از این نوع لیزر را داشته باشد بی شک می تواند در هر زمانی از آن استفاده نماید.

محدودیت در زن و مرد و یا پوست نازک و یا پوست ضخیم نیز در این دستگاه وجود ندارد و می توان هر پوستی با هر جنسیتی را درمان نمود.

چه کسانی استفاده از دستگاه آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت منع شده اند؟

کسانی که از بیماری های پوستی از جمله تبخال های فعال در محل انجام لیزر دارند و یا کسانی که پوستی حساس و یا ملتهب دارند و یا مادران باردار و شیرده تا پایان زمان بارداری و شیردهی و افرادی که مشکلات قلبی عروقی و یا فشار خون بالا دارند و یا از باطری قلبی در بدن خود استفاده می کنند.

از دیگر موارد می توان به افراد دیابتی و کسانی که انواع هپاتیت ها را دارند و یا کسانی که زخم های بدن فعالی دارند از موارد منع استفاده از این دستگاه می باشند.

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

مراقبت های قبل و بعد از لیزر با آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت چیست؟

از جمله مراقبت های قبل از لیزر با آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت استفاده نکردن از ۴ الی ۶ ماه قبل از داروهای راکوتان خودداری شود. همچنین از خوراکی ها و یا داروهایی که باعث رقیق شدن پلاکت خون می شود مانند آسپرین و استروئدی حداقل یک هفته قبل باید خودداری شود. از خوردن ویتامین E تا حد امکان خودداری و مصرف نگردد.

مراقبت های بعد از لیزر کردن با این دستگاه نیز می توان با استفاده از ماسک های آلوئه ورا در بهتر شدن وضع پوست کمک خوبی می کند. از دیگر موارد باید از وسایل لایه بردار از قبیل شیو کردن خودداری نمود.

کرم های آب رسان و مرطوب کننده در بهبود وضعیت پوست می تواند کمک کننده باشد. از مصرف هر گونه مواد آرایشی به جد باید خودداری گردد.

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

از دستگاه لیزر آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت برای چه مناطقی از بدن مناسب است؟

از این دستگاه برای تمامی مناطق پوست و هر قسمت از بدن که دارای چین و چروک و یا دفرمه شده باشد می توان با استفاده از این دستگاه نسبت به رفع چین و چروک و لایه برداری برای جوانسازی اقدام موثر و خوبی نمود.

این دستگاه از نوع بهترین ها در کشیدن پوست و لیفت پوست از طریق غیر تهاجمی و بی ضرر می باشد که در زمان کوتاه بدون آسیب و بدون درد و با طول درمان کم قابل استفاده می باشد.

به علت ابعاد کوچک نوک هندپیس این دستگاه منعی برای مناطق مختلف بدن که دارای فرورفتگی و یا جاهایی که دارای فضای باریک و کوچک هستند وجود ندارد و برای تمامی قسمت های بدن قابل استفاده و دسترسی می باشد.

چرا برای لیفت پوست و جوانسازی از دستگاه لیزر آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت استفاده می کنیم؟

کسانی که تمایل به استفاده از این دستگاه را دارند، می توانند از سرعت و دقت این دستگاه شگفت زده شوند به نحوی که در کمترین زمان ممکن و در کمتر از یک ساعت در هر جلسه می توان از این دستگاه به مطلوب ترین دستاوردی که دارد دست یافت.

از درد کم و عدم خونریزی و خون مردگی و یا عدم نیاز به مراقبت های خاص بعد از لیزر از دیگر مزایایی است که افراد زیادی تمایل به انجام لیزر با این دستگاه دارند.

آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت

هزینه انجام لیزر با آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت نسبت به دیگر دستگاه های لیزر چیست؟

هزینه ای که برای لیفت پوست باید توسط مشتریان در هر جلسه برای لیفت پوست و جوانسازی آن بپردازند در حد استفاده از دستگاه لیزر تیتانیوم ارزان قیمت می باشد و قیمت مناسب و در حد عرف می باشد.

این قیمت ها توسط اتحادیه سالن داران زیبایی تعیین می شوند و کسی نمی تواند بیشتر از این مقدار از مشتری طلب کند.

بخوانید
دستگاه هایفو اولترافورمر چیست؟ قیمت دستگاه هایفو اولترافورمر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا