محصولات زیبایی

راه های تشخیص دیوایس لیزر مو تقلبی از اورجینال | دستگاه لیزر اصل | لیزر اصل و اورجینال چیست؟

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

راه های تشخیص دیوایس لیزر مو تقلبی از اورجینال

راه های تشخیص دیوایس لیزر مو تقلبی از اورجینال را چگونه می توان متوجه شد و چرا دستگاه های تقلبی لیزر مو در بازار زیاد است و دستگاه های اورجینال را از کجا بخریم که سرمان کلاه نرود.در ادامه به شما خواهیم گفت که راه خرید و مراکز مورد اعتماد فروش دستگاه های لیزر مو کجاست و این شرکت ها را چگونه بشناسیم.

راه های تشخیص دستگاه لیزر م تقلبی از اورجینال برای کسانی که زیاد با آن سر و کار دارند و کارشان با این دستگاه ها است کار زیاد سختی نیست و کسانی که کننده این کار باشند به راحتی دستگاه های فیک و تقلبی را می توانند از اصل تشخیص دهند همانطور استفاده از این دستگاه مفید و درمان کننده است و می تواند برای رفع موهای زائد به ما کمک شایانی کند ولی اگر دستگاه لیزر، تقلبی و فاقد استانداردهای لازم باشد می تواند بسیار خطرناک و ایجاد خطرهای جبران ناپذیر برای استفاده کننده از این دستگاه داشته باشد توجه به چند مسئله و دقت در انتخاب می تواند ما را در خرید یک دستگاه اصل از تقلبی کمک کند که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

قبل از خرید دستگاه لیزر باید به شرکت های معتبری مراجعه کنیم که مجوز فروش این دستگاه ها را داشته باشند و مورد تایید سازمان وزارت بهداشت باشند راه های تشخیص و شناخت این شرکت ها خیلی ساده می باشد.

این شرکت دارای مکان مشخص و دارای مجوز لازم هستند و معمولاً این شرکت ها دارای سایت اینترنتی با شماره تلفن و آدرس و مشخصات فردی و دفتر کار مشخص می باشند که با مراجعه به این شرکت ها می توان از سابقه و فروشگاه این شرکت ها تحقیق به عمل آورد این شرکت ها معمولاً شرکت های بزرگی هستند که به صورت گسترده اقدام به فروش دستگاه لیزر نموده و دارای شرکت های زیر مجموعه و نمایندگی های زیاد در شهرهای دیگر و در مرکز استان هستند.

بخوانید
پلاسما جت چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از پلاسما جت چگونه است؟

راه های تشخیص دستگاه لیزر مو تقلبی از اورجینال

چگونه از اصالت دیوایس لیزر مو اطمینان پیدا کنیم؟

راه تشخیص اصالت دیوایس لیزر این است که همانطور که گفتیم از شرکت های معتبر و دارای جا و مکان مشخص که این شرکت ها معمولاً تبلیغات گسترده در صدا و سیما دارند و شرکت های معروف و جا افتاده و قابل اطمینانی هستند که نام آشنا و دارای مجوز می باشند معمولاً این دستگاه ها دارای کد ردیابی هستند که می توان به صورت اینترنتی و از اداره کل تجهیزات پزشکی ایران آن را ردیابی کرد تا از اصالت آن مطمئن شد.

شرکت های فروشنده این دستگاه ها معمولاً فروش اقساط نیز دارند و این راه خوبی برای اطمینان کردن به این شرکت ها هستند و اگر شرکتی محصولش تقلبی باشد به صورت اقساط به فروش نمی رساند اغلب این افراد می خواهند محصول تقلبی خود را بفروشد و از خود اثر به جای نمی گذارد و دیگر نمی شود آن ها پیدا کرد چون خودشان هم می دانند جنس تقلبی مرجوع می شود.

این دستگاه معمولاً بعد از دو یا سه جلسه کار کردن با آن کارایی بی ارزش خود را نشان می دهد و مشتریان از بی کیفیتی این دستگاه ها ناراضی می شوند و دیگر نمی توان از این دستگاه ها استفاده کرد قیمت این دستگاه ها معمولاً کمتر از جنس اورجینال می باشد و این کمی قیمت به علت نامرغوب بودن قطعات آن می باشد.

راه های تشخیص دستگاه لیزر مو تقلبی از اورجینال

دیوایس های لیزر مو را از کجا بخریم؟

راه های تشخیص دیوایس لیزر مو تقلبی از اورجینال. دستگاه های لیزر مو را باید از فروشگاه یا شرکت هایی که با تابلوی های مشخص که در دید عموم قرار دارند و قابل رویت هست که دارای شماره مجوز و یا تلفن و دستگاه همراه با فاکتور خرید معتبر همراه با سر برگ و یا مهر و امضاء فروشگاه  و یا شرکت همراه با ضمانت نامه و کد ریجستری باشد که بتوان آن را ردیابی کرد.

بخوانید
تفاوت مزوژل و مزوتراپی در چیست؟ 2 فرق اساسی مزوژل و مزوتراپی

این شرکت هایی که فروشنده دستگاه های لیزر معتبر و اورجینال می باشند دارای نمایندگی که خدمات پس از فروش نیز دارند و دستگاه ها از گارانتی و وارانتی لازم برخوردارند این شرکت ها به نمایندگی از شرکت های تولید کننده می توانند خدمات تعمیر و یا تعویض دستگاه را ارائه بدهند و معمولاً تا ده سال خدمات وارانتی یا همان تعمیرات و ارائه قطعات را می پذیرند و خدمات ارائه می دهند.

شرکت های معتبر فروشنده این دستگاه ها دارای خدمات پس از فروش یکپارچه با کد رهگیری هستند که در سیتم های کنترلی آن شرکت ها ثبت و ضبط می گردد و با ارائه کد شناسایی دستگاه کار ردیابی و میزان مانده گارانتی مشخص و خدمات ارائه می شود ایتن شرکت ها با استخدام کارشناسان و تعمیر کاران این دستگاه دستگاه هایی که خراب شده اند و یا نیاز به تعمیر و نگهداری دارند به محل تعمیر این دستگاه ها اعزام و خدمات وارانتی ارائه می دهند.

راه های تشخیص دستگاه لیزر مو تقلبی از اورجینال

از کجا بدانیم کلینیکی که خدمات لیزر می گیریم از دیوایس لیزر اصل و اورجینال استفاده می کند؟

راه های تشخیص دیوایس لیزر مو تقلبی از اورجینال. کلینیک های بزرگ و معروف که دارای تابلوهای مشخص و دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند از دستگاه های اصل و اورجینال استفاده می کنند این کلینیک ها به علت این که مشتریان زیاد دارند و سالیان سال طول کشیده تا این مشتریان را جمع کنند هرگز از دستگاه های غیر استاندارد استفاده نمی کنند.

این شرکت ها برای این که اعتبار و اطمینان خود را از دست ندهند از دستگاه های اورجینال استفاده می نمایند و احتمال وجود دستگاه فیک به صفر می رسد و همانطور که می دانید استفاده از دستگاه های فیک عوارض و خطرات خاص خود را دارد و می تواند باعث نارضایتی مشتریان شود و این نارضایتی می تواند به همه تسری یابد و از دست رفتن مشتری مساوی است با نابودی و تعطیلی کلینیک مورد نطر و از بین رفتن اعتبار چند ساله که منجر به تعطیلی آن مرکز می گردد.

بخوانید
نکات جالب در خصوص لیزر موهای زائد در فصل گرم | لیزر موهای زائد در فصل گرما چگونه است؟

پس این را به خاطر داشته باشیم که از جاهای بزرگ و معتبر و شناخته شده خدمات لیزر درمانی دریافت کنیم به علت این که این مراکز هرگز از دستگاه های فیک استفاده نمی کنند و ما نیز دچار آسیب از این نظر نمی شویم.در پاین برای خرید دستگاه لیزر مو اورجینال با خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی و وارنتی می توانید با شرکت ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا