محصولات زیبایی

راه های لیزر موهای نازک و کرکی | بهترین و مطمئن ترین روش لیزر موهای نازک و کرکی چیست؟

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

راه های لیزر موهای نازک و کرکی

راه های لیزر موهای نازک و کرکی .وقتی نوبت به نظافت شخصی می رسد، از بین بردن موهای زائد بدن، می تواند یکی از دردناک ترین و پرهزینه ترین مراحل معمول شما باشد.

استفاده از اپیلاسیون، موم، موچین و… می تواند منجر به زخم های کوچکی شود که بسیار دردناک است. در حقیقت، روش های ذکر شده هم وقت و هم بودجه شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

اگر آماده اید که راه حل دائمی تری را در نظر بگیرید، ممکن است لیزر موهای زائد برای شما مناسب باشد. در این راستا به منظور شناخت بیشتر با این روش، لازم است بدانیم راه های لیزر موهای نازک و کرکی چیست و عملکرد آن چگونه است؟

راه های لیزر موهای نازک و کرکی

موارد حائزاهمیت در رابطه با راه های لیزر موهای نازک و کرکی

لیزر موهای زائد یک روش درمانی برای همه افراد است. در واقع افراد بسته به جنس پوست خود و شناخت کاملی که از لیزر دارند، می توانند از این فناوری استفاده کنند.

این تطبیق پذیری با دستگاه لیزر موهای نازک و کرکی، تقریباً همه اشکال موهای زائد را از بین می برد و آن را به جذاب ترین گزینه برای کسانی تبدیل می کند که دوست دارند مو های کمتری داشته باشند.

لیزر موهای زائد شامل نور با فرکانس بالا برای هدف قرار دادن ساقه و ریشه مو است. فرایند آن به این صورت است که گرم می شود تا به فولیکول های مو آسیب رساند و به عمق پوست نفوذ کند.

بخوانید
دستگاه دایود لیزر  و کاربردهای آن در قرن حاضر | استفاده از لیزر دایود چگونه است بعلاوه کاربرد

این زخم ها میکروسکوپی هستند و برای شما قابل مشاهده نیستند. درنتیجه بعد از اعمال لیزر، باید مراقبت هایی را از پوست خود به عمل آورید تا بهبودی آن سریع تر انجام شود.

در لیزر موهای نازک و کرکی برخی از بیماران احساس سوزن سوزن شدن شدید را گزارش می کنند. برای اکثر بیماران، در بدترین حالت، ناراحتی خفیفی وجود دارد.

اگر احساس ناراحتی می کنید، مسکن های بدون نسخه نیز می توانند به شما کمک کنند، همچنین یک بسته یخ بعد از درمان نیز می تواند به شما کمک کند.

مبتلایان به ویتیلیگو، پسوریازیس یا شیوع فعال تبخال یا آکنه، ممکن است نتوانند لیزر موهای زائد خود را انجام دهند.

برخی از بیماری های پوستی می توانند با درمان تحریک شوند، به خصوص اگر پوست از قبل آسیب دیده باشد. در موارد آکنه یا تبخال، پزشک با اتمام دوره فعال شدن ممکن است شما را برای درمان ها تأیید کند.

لیزر موهای زائد یک گزینه عالی، برای نتایج دائمی بدون هزینه های مداوم و تعهدات زمانی روش های سنتی است.

اگر می خواهید این گزینه را بررسی کنید، بهتر است با کارشناسان متخصص در این حوزه تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره برای شما تعیین کنند.

راه های لیزر موهای نازک و کرکیعملکرد لیزر موهای نازک و کرکی

لیزر موهای نازک و کرکی، می تواند روشی پرهزینه، اما موثر برای خلاص شدن از شر موهای ناخواسته بدن و صورت باشد، بالاخص برای افرادی که از اصلاح یا اپیلاسیون رنج می برند.

اما صرف هزینه های بالا برای این فرایند، همیشه تضمین نمی کند که موهای بدن برای همیشه از بین می روند. درنتیجه، جراحان پلاستیک و متخصصان پوست توضیح می دهند که چگونه لیزر موهای زائد کار می کند، چقدر هزینه دارد و چه مدت طول می کشد.

بخوانید
کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd | مزایای استفاده از دستگاه لیزر Q-SWICH Nd بعلاوه عملکرد

در واقع ، نور لیزر توسط رنگدانه ای که در فولیکول مو قرار می گیرد، جذب می شود، هنگامی که نور لیزر جذب می شود، گرما ایجاد می کند.

اگر گرمای کافی در فولیکول مو تولید شود، مرکز رشد مو در فولیکول را از بین می برد. اگر مرکز رشد مو از بین رفته باشد، نباید موی جدیدی ایجاد شود.

از آن جایی که موهای بدن، همواره چرخه استراحت و رشد را پشت سر می گذارند، به همین دلیل یک سری از درمان های بعدی هر ۴-۶ هفته برنامه ریزی می شود.

هنگامی كه مو در بخشی از چرخه استراحت است، ممكن است قادر به جذب نور لیزر كافی یا تولید حرارت كافی برای از بین بردن مركز رشد مو نباشد. این بدان معنی است که شما باید چندین بار لیزر کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

درمان می تواند هزینه بر باشد

هزینه های درمان، راه های لیزر موهای نازک و کرکی و اثربخشی آن، به نوع پوست، ضخامت مو و ناحیه ای که لیزر می شود، بستگی دارد.

مهم نیست که شما در چه ناحیه ای لیزر می کنید، این امر بیشتر به تخصص و مهارت کارشناسی که لیزر را برای شما انجام می دهد، بستگی دارد. اگر نور لیزر کافی جذب نشود، گرمای تولید شده برای تخریب فولیکول بسیار کم است و درمان ناموفق خواهد بود.

در حقیقت، دستگاه های الکترولیز پزشکی پس از قرار دادن یک پروب نازک در فولیکول مو، رشد مو را با فرکانس رادیویی موج کوتاه از بین می برند، درنتیجه، الکترولیز یک روش دائمی برای از بین بردن مو در نظر گرفته می شود، زیرا فولیکول مو را از بین می برد.

بخوانید
خرید دستگاه آر اف فرکشنال سوزنی زئوس Fractional RF بعلاوه مشخصات ، عملکرد و قیمت آن

شناسایی نوع پوست برای لیزر موهای نازک و کرکی

افرادی که پوست تیره دارند، به عنوان یک عارضه جانبی در درمان، بیشتر در معرض افزایش رنگدانه یا تیره شدن پوست قرار دارند.

افرادی که پوست تیره دارند، می توانند با لیزر موهای نازک و کرکی نتایج عالی داشته باشند، اما همچنین توصیه می شود که ابتدا یک بخش مشخصی از بدن خود را لیزر کنند تا عوارض مشخصی روی بدن آنان ایجاد نگردد.

بیماران با انواع پوست تیره باید احتیاط کنند، به پزشکان با تجربه در درمان انواع پوست تیره تر مراجعه کنند و قبل از لیزر یک منطقه بزرگتر، نقاط مشخصی از بدن خود را با لیزر انجام دهند، زیرا در معرض خطر تغییر رنگ احتمالی پوست توسط لیزر هستند.

راه های لیزر موهای نازک و کرکی

کلام پایانی

در لیزر موهای نازک و کرکی، فولیکول های مو به طور دائمی برداشته می شوند، زیرا رشد مو در چندین فاز اتفاق می افتد.

همچنین مهم ترین عامل در لیزر موهای زائد، یافتن پزشک مناسب برای شما، با صلاحیت های مناسب است. در غیر این صورت، شما در حال هدر دادن پول خود به چندین روش درمانی هستید که ممکن است موثر واقع نشوند و در آخر ممکن است به شما آسیب برساند.

این مهم است که بیماران یک ارائه دهنده با تجربه را پیدا کنند که درک بالایی داشته باشد و بفهمد چگونه هر روش درمانی را با توجه به نوع پوست تنظیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا