محصولات زیبایی

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها | مشخصات فنی، استفاده و عملکرد دستگاه ایلات و SHR

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی هایی خاص خود را دارد که می توان برای زیباسازی در کنار از بین بردن موهای زائد بدن از آن استفاده نمود.دستگاه ایلات( Elight ) و shr (super hair Removal) که دستگاهی است شبه لیزر که از لامپ های بسیار قوی زنونی برای ایجاد گرمای زیاد برای از بین بردن فولکول های مو مورد استفاده قرار می گیرد.

این دستگاه به علت این که از لیزر مستقیم استفاده نمی کند به عنوان بی ضرر ترین دستگاه جهت از بین بردن موهای زائد بدن مورد استفاده قرار می گیرد و بی خطرترین و کم تهاجم ترین دستگاه لیزر، شناخته شده است.این دستگاه از مشتریان پرو پا قرص فراوانی برخوردار است و از امتیاز ویژه ای در برابر دستگاه های مشابه خود دارد.

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها

دستگاه ایلات و SHR چگونه باعث از بین رفتن موها می شود؟

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها.برای اینکه نتیجه خوب و قابل قبولی از این دستگاه حاصل گردد رنگدانه های مو که به ملانین معروف هستند و ما با این نام آن ها را می شناسیم این ملانین ها در پیاز مو متراکم ترند و انرژی نورانی در این قسمت از ریشه مو تبدیل به گرما می شوند و باعث از بین رفتن مقادیر زیادی از فولکول های مو می گردنند و قسمت وسیعی از موهای زائد در این فرایند از بین می روند.

بخوانید
آشنایی با لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی 6 کاره | کاربردهای لیزر کویتیشن آر اف جوانسازی 6 کاره

کاربردهای دستگاه ایلات و SHR چیست؟

از کاربردهای دستگاه ایلات و shr می توان استفاده از این دستگاه برای تمامی رنج رنگ پوست ها و تمام طیف رنگ موها نام برد.این دستگاه به علت این که از اشعه لیزر استفاده نمی کند و فقط از انرژی گرمایی که توسط فیلترهای متفاوت و مختلفی که برای پوست ها و موهای متفاوتی که وجود دارد، تنظیم می گردد و باعث از بین رفتن موهای زائد می شود.

قدرت انرژی این دستگاه از ۵۹۰ تا ۱۲۰۰ نانومتر که توسط فیلترهای متنوعی که دارد می توان برای هر نوع پوست و مویی آن را تنظیم نمود این دستگاه در هر ثانیه می تواند ده شات را از خود ساطع کند که حجم وسیعی از پوست بدن را پوشش می دهد و کارایی و زمان صرف شده برای انجام درمان را به سرعت کاهش می دهد.

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها

ویژگی های دستگاه ایلات و SHR چیست؟

از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه ایلات و shr می توانیم به بیش از یک میلیون شات در طول دوره ی استفاده از این دستگاه مورد بهره برداری قرار داد. این دستگاه از لامپ های زنون بسیار قوی برای ایجاد گرمای لازم جهت از بین بردن موهای زائد و یا لیفت پوست و جوان سازی و از بین بردن چین و چروک پوست مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به مصرف انرژی بسیار کم در کنار توان و قدرت و سرعت بسیار زیاد در زمان کم و بازدهی بیش از انتظار را در این دستگاه جستجو کرد که قابلیت فراوانی به این دستگاه داده است و توانسته است نظر مشتریان زیادی را به سوی خود جلب نماید.

بخوانید
امکانات دیوایس لیزر جهت رفع موهای زائد | بهترین نوع لیزر مو

استفاده از فیلترهای متنوع که قابلیت تنظیم و کم و زیاد شدن نیرو و انرژی حاصل از این دستگاه نیز، از دیگر ویژگی های آن به شمار می رود و می تواند از انتقال و فشار حداکثری که بعضی از دستگاه های لیزر از خود ساطع می کنند و گاهاً باعث سوزش پوست و یا حساسیت می شود جلوگیری کند و در حقیقت انرژی را به یک باره و غیر قابل کنترل ارائه نمی دهد بلکه کنترل شده و ملایم و بهینه کار درمان را انجام می دهد.

دستگاه ایلات و SHR چگونه کار می کند؟

دستگاه ایلات و SHR با استفاده از تکنولوژی اینموشن(IN-MOTION) کار می کند که با استفاده از همپوشانی مستمر و کشیدن مداوم بر روی پوست، می تواند منطقه وسیعی را پوشش داده و تمامی موهای زائد آن قسمت از پوست را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد. استفاده از این دستگاه که برای مصرف کننده به مانند یک ماساژ گرمایی عمل می کند و توانسته است بهترین درمان برای موهای زائد و همچنین بی خطرترین و کم آسیب زا ترین درمان در این زمینه باشد.

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها

دستگاه ایلات و SHR برای چه نوع پوستی مناسب است؟

استفاده از دستگاه ایلات و SHR برای تمام نوع پوست ها و طیف مختلف موها مناسب است این دستگاه حتی برای پوست های تیره و موهای زبر و خشن نیز کاربرد دارد هرچند تخصص استفاده از این دستگاه برای موهای پرزی و کرکی شکل و نرم می باشد ولی برای پوست های تیره و برنزی با موهای تیره و زبر و خشن نیز کاربرد زیادی دارد و نتیجه بخش و مثمر ثمر بوده است.

مزایا استفاده از روش SHR

از مزیت های استفاده از روش SHR می توان به درمان سریع بدون درد و سوختگی و ناراحتی پوست و همچنین در حذف تمامی موهای زائد اعم از ضخیم و یا ظریف و دیگر این که پس از درمان به راحتی می توان در برابر اشعه خورشید ظاهر شد و هیچ گونه حساسیت و یا اثر مخربی بر پوست باقی نمی گذارد.در ادامه می توان به نتیجه گیری سریع حتی در کمتر از ۸ جلسه درمان و اینکه با استفاده از این روش تمامی موهای زائد تقریبا از بین می روند و غیر قابل برگشت و دائمی بودن از مزیت های این دستگاه می باشد.

بخوانید
دستگاه های جوانسازی و کلاژن سازی کدامند؟ بهترین دستگاه جوان سازی پوست چیست؟

دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها

معایب استفاده از روش SHR

از معایب استفاده از روش SHR که بر اساس روش فتواپیلاسیون می باشد یعنی میزان اثر بخشی زیاد، بستگی زیاد به مواقعی دارد که میزان جذب انرژی فولکول مو در آن منطقه زیاد باشد ولی اگر در زمانی که میزان جذب کم باشد نتیجه معکوس و آنچه که مد نظر و دلخواه ما می باشد نمی توان بیش از آن انتظار داشت.

راهنمای خرید و مشاوره 

با توجه به استفاده های بهینه و قابل قبولی که در زمینه کاهش موهای زائد با دستگاه ایلات و SHR و نتایج قابل قبولی که ذکر شد و همچنین مزایا و معایب و امتیازاتی که این دستگاه می تواند داشته باشد ولی برای لیزر موهای زائد حود می توانید با مراجعه با سایت طاهر تاج مادر با روش های فروش دستگاه های لیزر مو ۲۰۲۲ با متنوع ترین دستگاه های لیزر مو آشنا و از خرید با روش ها و استفاده از جشنواره ها در قالب های متعدد و متنوع و استفاده بهینه از وقت و سرمایه خود را داشته باشید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا