محصولات زیبایی

برترین تجهیزات لیزر موی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱ | تجهیزات لیزر بدن در بازار۲۰۲۱

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

برترین تجهیزات لیزر مو ی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱

برترین تجهیزات لیزر موی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱ .لیزر موهای زائد بدن و صورت یکی از بهترین و موثرترین تکنیک ها در جهت حذف موهای زائد می باشد. لیزر موهای زائد فرآیندی است که موهای زائد برای مدت طولانی رشد نمی کند. امروزه با پیشرفت علم دستگاه های بسیاری در حیطه ی لیزر موهای زائد به وجود آمده است. افراد با مراجعه به مراکز معتبر و مجهز به بهترین دستگاه لیزر از شر موهای زائد خود رها می شوند.

آشنایی با تجهیزات لیزر موهای زائد

یکی از روش های زیبایی، بسیار ضروری و پرکاربرد در میان خانم‌ها لیزر موهای زائد است؛ چرا که استفاده از وسایل بهداشتی مثل تیغ وژیلت در جهت حفظ بهداشت شخصی بسیار خسته کننده می باشد؛ بنابراین امروزه لیزر موهای زائد به یکی از ضروری ترین و پرطرفدارترین روش های حذف موهای زائد تبدیل شده است. به طوری که می‌ توان گفت لیزر روندی است که باید تمام نکات بهداشتی در آن رعایت شود. همچنین امروزه با افزایش لیزرهای موهای زائد دستگاه های مختلف و پیشرفته ای به بازار ارائه شده است که این دستگاه های لیزر جایگزین مناسبی برای اپیلاسیون، تیغ، کرم های مو بر و دستگاه های اپیلیدی شده است؛ بنابراین دستگاه های لیزر موهای زائد بهترین و مدرن ترین تکنولوژی در جهت حذف موهای زائد می باشد. عملکرد لیزر موهای زائد اینگونه است که لیزر اشعه ای منتشر می کند، هر چیز تیره رنگ از جمله مو را با حرارت می سوزاند. در جلسات متوالی با لیزر موهای زائد تعداد زیادی از فولیکول های مو می سوزد و در نتیجه پس از چند جلسه لیزر تمامی موها از بین می رود و رشد نمی کند. این دستگاه های لیزر انواع و مارک های متنوعی دارد که بعضی از آنها از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشند.

بخوانید
اطلاعاتی در خصوص لیزر رفع لک و آکنه با لیزر | با چه لیزری لک و آکنه را درمان و برطرف کنیم؟

برترین تجهیزات لیزر موی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱

بهترین تجهیزات لیزر مو ها ی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱

امروزه پیدا کردن بهترین دستگاه لیزر می تواند چالش برانگیز باشد. از مهمترین و تاثیرگذارترین عوامل برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد، سرعت دستگاه لیزر و میزان عملکرد اشعه دستگاه بر روی پوست می باشد. دستگاه های لیزر موهای زائد امروزی نسبت به دستگاه های قدیمی لیزر پیشرفته تر می باشند. از جمله دستگاه های لیزر قدیمی می توان به دستگاه روبی اشاره کرد. این دستگاه لیزر قدیمی امروزه کمتر مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد؛ همچنین لیزر موهای زائد روبی برای پوست های ساخت و نازک با موهای روشن به کار رفته است. در حیطه ی مو زدایی بهترین دستگاه لیزر در صنعت پزشکی دستگاه لیزر موهای زائد سه طول موج لونا، دستگاه lpL، دستگاه لیزر دایود، دستگاه الکساندرایت و دستگاه لیزر کندلا الکس می باشد.

در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر در بازار برای رفع موهای زائد لیزر کندلا الکس می‌باشد. روند عملکرد این دستگاه بدین صورت است که طول موج های لیزر کندلا الکس پرتو مادون قرمز بیشتری منتشر می‌کند. این دستگاه با منتشر پرتو مادون قرمز موهای زائد بدن و صورت را با سرعت بیشتری نابود می کند. اکثر کلینیک های تخصصی لیزر مو و مراکز زیبایی از دستگاه لیزر موهای زائد کندلا الکس جنتل لیزر پرو استفاده می کنند. این دستگاه طرفداران بسیاری در کشور آمریکا، کشورهای اروپایی و ایران پیدا کرده است به طوری که عوارض جانبی کمتری نسبت به دیگر دستگاه لیزر دارد.

دستگاه الکساندرایت یکی دیگر از بهترین و مدرن ترین دستگاه لیزر می باشد. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه تنظیم طول موج به منظور رفع موهای زائد بدن است. این دستگاه پیشرفت دارای سیستم خنک کننده برای جلوگیری از سوختن پوست می باشد. یکی از مهم ترین مزیت دستگاه الکساندرایت این‌گونه است که بخش بزرگی از پوست را با سرعت بالایی مو زدایی می کند؛ بنابراین این دستگاه برای مو زدایی کل بدن مناسب است.

بخوانید
فرق دستگاه دایود لیزر و الکساندرایت و ویژگی هر کدام با هم

برترین تجهیزات لیزر موی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱

لیزر دایود جایگزین بهتری برای دستگاه الکساندریت است. این لیزر برای بخش‌هایی از بدن که موهای تیره تر و ضعیف تری دارد موثر تر می باشد. همچنین افرادی که تمایل به استفاده از دستگاه هایی با کمترین خطر دارند، می‌توانند از دستگاه لیزر lpL استفاده کنند. این دستگاه برخی بیماری های پوستی را نیز برطرف می کند. در نهایت می‌توان گفت افراد بسیاری بر این باورند که لیزر بهترین روش برای رفع موهای زائد بدن و صورت می باشد. به طوری که با انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو زدایی به رشد موهای زائد خود پایان می‌دهند.

مزیت های استفاده از بهترین دستگاه لیزر

نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد بدن بسیار موثر و فوق العاده می باشد. به طور کلی برای آن که لیزر موهای زائد بر روی پوست تاثیر بیشتری داشته باشد، نکاتی را باید رعایت کرد. یکی از این نکات سازگاری و لیزر با پوست مو است و همچنین برای جلوگیری از سوختن پوست از خنک کننده استفاده می شود. لیزر موهای زائد مزایای بسیاری نسبت به روش های دیگر مو زدایی دارد. از مزایای بهترین دستگاه های لیزر شامل سرعت بسیار در از بین بردن موهای زائد، ماندگاری بالا، کاهش موها، روشن کردن پوست و در برخی موارد جلوگیری از بیماری ها و لک های پوستی می شود. برخی دستگاه ها مثل دستگاه لیزر دیود به عمق پوست نفوذ کرده و این عامل از بیماری‌های پوستی جلوگیری می‌کند. برخی دستگاه‌ها بادردهمراه هستند، بنابراین با ایجاد بهترین دستگاه‌های لیزر بی دردترین دستگاه برای موهای زائد ساخته شده است. لیزر ها علاوه بر ماندگاری بالا از هزینه کمتری برخوردار می باشد.

بخوانید
تاثیر لیزر بر فولیکول های مو چیست؟ 4 علت برگشت پذیری لیزر مو

برترین تجهیزات لیزر موی زائد بدن و صورت در بازار ۲۰۲۱

معایب استفاده از بهترین دستگاه لیزر

از معایب استفاده از بهترین دستگاه لیزر بروز برخی بیماری ها مثل کهیر و سوختگی پوست می باشد. در بعضی موارد سوختگی در ناحیه لیزر ایجاد می شود که امروزه با ایجاد خنک کننده ها در دستگاه های لیزر این مشکل رفع شده است. بعضی دستگاه های لیزر بر روی برخی مو ها و پوست تاثیر گذار نمی باشد. چرا که برخی دستگاه ها روی مو های نازک تاثیر ندارد. استفاده از بعضی دستگاه ها باعث بروز درد می شود. بنابر این استفاده از دستگاه لیزر برای افراد باردار، افراد عصبی و افرادی که از زخم فعال بر روی پوست خود مبتلا هستند، ممنوع می باشد. افراد برای استفاده از دستگاه لیزر نکات بهداشتی را باید رعایت کنند. این نکات شامل استریل کردن دستگاه، استفاده از محیطی بهداشتی و عدم استفاده از ژل ها قبل از لیزر می باشد.

در نتیجه می توان گفت افراد می توانند برای از بین بردن موهای زائد از بهترین دستگاه های لیزر استفاده کنند. همچنین با مطالعه ی مزایا و عوارض جانبی این دستگاه ها می توانند بهترین دستگاه لیزر را انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا