محصولات زیبایی

کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd | مزایای استفاده از دستگاه لیزر Q-SWICH Nd بعلاوه عملکرد

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd

کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd را می توان از دستگاه های پر قدرت و تخصصی برای از بین بردن خالکوبی و تاتوها نام برد.این دستگاه همچنین برای از بردن لک پوستی و کک و مک نیز استفاده می شود.این دستگاه در درمان خال های قهوه ای مادرزادی نیز کاربرد دارد و نتیجه بخش است.بعضی از لک های بدن که بر اثر افزایش سن ایجاد می شود نیز می توان با این دستگاه درمان کرد و اثر آن ها را از بین برد.از این دستگاه برای از بین بردن رگ های واریسی و درمان ضایعات پیگمانته و رنگدان های پوستی و قارچ ناخن و همچنین تاتوی ابرو و ماه گرفتگی مادرزادی کاربرد زیادی دارد.

کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd

دستگاه لیزر Q-SWICH Nd دارای چه پارامترها و شاخصه و ویژگی هایی است؟

کاربرد دستگاه لیزر Q-SWICH Nd که می تواند امواج در طول ۵۳۲ و ۱۰۶۴ نانومتر از خود متصاعد کند و بهترین نوع طول موج در نوع خود است همچنین این دستگاه از ال سی دی لمسی و قابل برنامه ریزی و قابل تنظیم برخوردار است که ویژگی مهمی در این زمینه می تواند باشد و از پاور و منبع ۸۰۰ واتی انرژی می گیرد و دارای منبع آب که هوای سرد برای ایجاد بی حسی در زمان لیزر کردن می تواند ایجاد کند. این دستگاه دارای وزن حدود ۱۰ کیلو گرم  می باشد.

بخوانید
دستگاه لیزر اشنایدر پلاس 2023 | قیمت دستگاه اشنایدر پلاس

استفاده از دستگاه لیزر Q-SWICH Nd چه مزیتی دارد؟

از این دستگاه می توان برای هر نوع پوست با رنگ های متنوع مورد استفاده قرار داد و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد و با هر پوستی سازگار است این دستگاه برای سفت کردن عضلات بدن و جوان سازی و کلاژن سازی و همچنین لیفت پوست و از بین بردن لک های قهوه ای و تیره مناسب است و نتایجی رضایت بخش توانسته است ایجاد نماید.

موارد منع استفاده از دستگاه Q-SWICH Nd

از این دستگاه برای خانم های باردار و یا شیر ده و همچنین کسانی که در گیر بیماری های زمینه ای و یا دارای تب خال و یا سابقه این عارضه هستند منع استفاده ذکر شده است.

کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd

 

تقسیم بندی دستگاه لیزر  Q-SWICH Nd و انواع آن

دستگاه لیزر Q-SWICH Nd دارای انواع مختلف است که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند و این تقسیم بندی ها توسط میله ی کریستالی که درون آن ها است آن ها را نسبت به هم متمایز می کند این میله به دستگاه اجازه می دهد که نوع طول موجی که از آن ها متصاعد می شود با یکدیگر فرق داشته باشد.

به عنوان مثال از دستگاه لیزر Q-SWICH Nd برای از بین بردن لک های تیره و قهوه ای و همچنین جوان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد فراوان دارد و از دستگاه لیزر کیوسوئیچ روبی که مدل دیگری از این دستگاه است برای از بین بردن رنگ ها و خالکوبی های آبی و یا لیمویی مورد استفاده خاص قرار می گیرد از دستگاه دیگر کیوسوئیچ الکساندرایت برای از بین بردن جای زخم ها و یا لک های خورشیدی و یا از بین بردن جای بخیه جراحی ها مورد استفاده بیشتر قرار می گیرد.

بخوانید
دستگاه دایود لیزر  و کاربردهای آن در قرن حاضر | استفاده از لیزر دایود چگونه است بعلاوه کاربرد

استفاده ار دستگاه لیزر کیوسوئیچ ND چه عوارضی می تواند داشته باشد؟

اگر استفاده از این دستگاه توسط غیر از پزشکان و یا اپراتورهایی که آموزش لازم کار با این دستگاه را ندیده باشند می تواند عوارض خاص خود را داشته باشد و یا اگر بعد از استفاده از این دستگاه به توصیه های پزشک گوش داده نشود و دارو ها و مراقبت های بعد از عمل انجام نگردد فرد دچار آسیب احتمالی خواهد شد.

برای از بین بردن لکه های قهوه ای و یا جای قرمزی پوست احتمال ایجاد پوسته پوسته شدن پوست وجود دارد و این جای نگرانی نیست و بعد از مدتی بر طرف خواهد شد.دوری کردن از نور مستقیم خورشید تا یک هفته نیز جزء ممنوعیت بعد از عمل و انجام لیزر است که اگر انجام نشود عوارض خواص خودش را بدنبال خواهد داشت.

کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd

برای انجام استفاده از لیزر کیوسوئیچ ND چه مقدار زمان مراجعه به پزشک نیاز است؟

برای از بین بردن لکه های پوستی بسته به مقدار حجم و وسعت و یا رنگ پوست و سن و سال فرد که همگی این مواردی که ذکر شد تاثیر مستقیم در مراجعه برای از بین بردن این لک ها وجود دارد و برای اینکه ننایج مطلوبی از این دستگاه ببریم این موارد را باید مد نظر قرار دهیم ولی به طور کلی می توان برای از بین بردن لکه های قهوه ای بین دو تا چهار جلسه و نیم تا یک ساعت برای هر جلسه در نظر گرفت.

هزینه استفاده از لیزر Q-SWICH Nd چقدر است؟

معمولاً هزینه های استفاده از لیزر Q-SWICH Nd بستگی به نوع درمان که آیا برای استفاده از لک های قهوه ای است و یا لک های سیاه و یا جای زخم و حجم کار و مدت زمان و تعداد جلسات مورد استفاده از لیزر و همچنین مواردی از قبیل سن و سال و تیرگی و یا روشنی پوست همگی این موارد می تواند تاثیرگذار باشد.

بخوانید
آشنایی با لیزر دی اکسید کربن | کاربرد، مزایا، معایب و عملکرد استفاده از لیزر دی اکسید کربن چیست؟

کاربرد دستگاه Q-SWICH Nd

آیا خرید دستگاه های لیزر Q-SWICH Nd به صرفه است و یا باید دستگاه لیزر دیگری بخریم

دستگاه لیزر Q-SWICH Nd کاربردهای فراوان دارد و می توان برای از بین بردن انواع لک ها و یا جای زخ ها و بخیه ها و یا جوان سازی و لیفت پوست و رفع واریس های رگ های عنکبوتی و پیگمنت ها مورد استفاده فراوان قرار داد ولی بعضی از شرکت های معتبری نیز وجود دارند که دستگاه های لیزر پیشرفته ای را به فروش می رسانند که این ظرفیت هایی که نام بردیم را دارند و از ضمانت لازم و کافی و همچنین خدمات پس از فروش ده ساله نیز بهره مند هستند.

این مورد می تواند یک اطمینان خاطری برای کلینیک های زیبایی باشد و دغدغه خرابی دستگاه و عدم دسترسی به شرکت ارائه خدمات را نیز نداشته باشند.شرکت طاهر تاج مادر از جمله شرکت هایی هستند که فروش دستگاه لیزر تیتانیوم ۲۰۲۲ را در به صورت انبوه و با قیمتی رقابتی و به صورت فوری حتی به صورت اقساط و شرایطی و همچنین ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش ده ساله و ارئه قطعات یدکی و بروز رسانی و آموزش به کاربر را دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا