محصولات زیبایی

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با ۳ طول موج با قیمت ، امکانات و عملکرد

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با ۳ طول موج

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با ۳ طول موج که می تواند طول موج های ۵۳۲ ، ۷۵۵ و ۱۰۶۴ و در مدل دیگر طول موج ۱۳۲۰  نانومتر از خود ساطع کند و انواع تتو ها و خالکوبی ها را از بین ببرد.این دستگاه می تواند انواع لک های پوستی که بر اثر تابش نور خورشید ایجاد شده است و یا لک های بارداری و لک هایی که به صورت وراثتی در بدن بعضی ها وجود دارد و لک هایی که توسط مصرف بعضی از داروها ایجاد شده است.

تمامی این موارد را میتواند از بین ببرند این دستگاه دارای سه طول موج(اس اچ آر،ان دیاگ،کیوسوییچ)می باشد که هر کدام در نواحی مختلف و یک کارایی مختص به خود را دارد و  آن را انجام می دهد.برند لیزر انزو ایتالی یکی از بهترین و معتبر ترین دستگاه های لیزر برای لاغری و جوان سازی می باشد.

از دیگر دستگاه های این برند هیدوفیشیال و  اکوافیشیال که لیزرهای زیبایی محسوب می شوند و دستگاه لیزر کویتیش که مدل جدید از همین برند می باشد جهت لیزر لاغری مورد استفاده قرار می گیرد.سالن ها و کلینیک های زیبایی یکی از مشتریان پر و پا قرص این دستگاه هستند و این دستگاه توانسته است نظر خیلی از مشتریان خود را جلب نماید.برای این دستگاه سه هندپیس پیش بینی شده است در مورد توان دستگاه در حدود ۳۰۰۰ وات قدرت دارد و پهنای باند ۵ مگا هرتز نیز یکی از شاخصه های این دستگاه می باشد.این دستگاه محصول کشور ایتالیا است.

بخوانید
عوارض لیزر مو و درمان سوختگی با لیزر تقلبی و فیک | لیزر تقلبی و فیک چه عوارضی بر بدن دارد؟

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با 3 طول موج

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های این دستگاه به طور وسیع و گسترده است و دارای ویژگی های خاص خود می باشد که چند مورد از آن را در ذیل نام خواهیم برد.

۱-دارای هندپیش ترکیبی که از تکنولوژیSHR ، IPL ، E.LIGHT

۲-از بین بردن لک های موضعی

۳-درمان برای قارچ ناخن

۴-از بین بردن تتو و خالکوبی

۵- رفع تمامی خال های بدن و کک و مک و لک صورت

۶-از بین بردن جای زخم و اسکار و جای جوش

۷-جوان سازی پوست و کلاژن سازی

از طول موج های مختلف دستگاه لیزر انزو ایتالی برای چه مواردی استفاده می شود؟

طول موج ۵۳۲ نانومتر دستگاه انزو ایتالی

یکی از طول موج هایی که دستگاه لیزر انزو ایتالی از آن سود می برد طول موج ۵۳۲ نانومتر است که از آن برای پاک کردن تتوهای رنگی استفاده گسترده می شود و کاربرد خیلی زیادی دارد اگر چه این دستگاه با طول موج ۵۳۲ نانومتر مناسب برای پاک کردن تتوهای سیاه رنگ نیز هست ولی به صورت تخصصی تتوهای رنگی را به صورت خیلی خوب پاک می کند.این دستگاه به سری و پروب مجهز است که کار کربن تراپی را می توان با آن انجام داد.

طول موج ۷۵۵ نانومتر دستگاه انروایتالی

 این طول موج می تواند انواع لک و پیس ها و آفتاب سوختگی ها و کک و مک های صورت و سینه را بهبود بخشد و مورد استفاده قرار می گیرد از این طول موج همچنین می توان برای از بین بردن موهای نازک و کرکی با رنگ قرمز و روشن استفاده کرد.

بخوانید
فرق دستگاه دایود لیزر و الکساندرایت و ویژگی هر کدام با هم

طول موج ۱۰۶۴ نانومتر دستگاه انزو ایتالی

از طول موج ۱۰۶۴ نانومتر دستگاه انزو ایتالی بیشتر برای کلاژن سازی و جوان سازی و از بین بردن برآمدگی های گوشتی مثل جای زخم های النیام یافته و یا آکنه ها و جای بخیه و این گونه موارد کاربرد زیاد و وسیع و گسترده دارد.

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با 3 طول موج

قیمت دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با ۳ طول موج

قیمت دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با ۳ طول موج در بازار متفاوت می باشد بعضی از فروشگاه های سطح شهر این محصول را به قیمت نمایندگی های معتبر این برند می فروشند ولی بهتر است این محصول را از نمایندگی این شرکت خریداری نمایید.

بعضی از این نمایندگی ها دستگاه موهای زائد را به صورت قسطی نیز می فروشند و شرایط یک سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش را ارائه می دهند.به علت نوسانات شدید اقتصادی در این برهه از زمان قیمت ها معمولاً رو به بالا و تصاعدی می باشد و قیمت ثابتی برای این برند متصور نیست.شرکت های معتبری هستند که فروش دستگاه لیزر را به قیمت مناسب ارائه می دهند و می توان از این شرکت ها خریداری کرد.

استفاده از دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با ۳ طول موج برای چه مدل پوست و موکاربرد دارد

این دستگاه برای تمام طیف های مو و پوست کارایی فراوانی دارد از این دستگاه می توان برای از بین بردن موهای زائد پوست سفید و موهای زائد تیره رنگ و یا موهای زائد پوست تیره و موهای زبر و خشن و یا از پوست های برنزه برای موهای پرزی شکل استفاده بهینه نمود این دستگاه دارای سیستم هوای سرد ۱۵ درجه می باشد که هنگام استفاده از دستگاه هیچ اسیبی به استفاده نمی رسد و هیچ قرمزی و یا سوزش در بدن استفاده کننده ایجاد نمی کند.

بخوانید
نمایندگی فروش دستگاه لیزر الکساندرایت | شرکت طاهر تاج مادر

این دستگاه برای جوان سازی پوست و لیفت پوست و همچنین برای برطرف نمودن جای زخم و بخیه کاربرد زیادی دارد و می توان از این دستگاه به صورت بهینه استفاده نمود برای اینکه از این دستگاه بتوان بهترین نتیجه را گرفت باید حداقل ۴ الی ۶ جلسه به صورت هر دو هفته یکبار برای لیزر موهای زائد استفاده نمود تا بتوان حداقل ۹۰ درصد موهای زائد از بین بروند.

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با 3 طول موج

سخن پایانی

دستگاه لیزر حرفه ای انزو ایتالی enzo itali جهار کاره با ۳ طول موج که برند کمپانی معروفی در کشور ایتالیا میباشد از سه طول موج متفاوت برای از بین بردن موهای زائد و همچنین جوانسازی پوست و از بین بردن جای زخم و آکنه و کک و مک و خال صورت و لک های وراثتی و آفتاب سوختگی مورد استفاده زیاد قرار می گیرد.

این دستگاه از سیستم هوای سرد برای عدم سوختگی و قرمزی در پوست و عدم ایجاد حساسیت سود می برد و کاربر می تواند با خیال راحت از این دستگاه استفاده نماید.شرایط فروش این دستگاه که به صورت قسطی نیز مهیا می باشد برای سالن های زیبایی این امکان را فراهم کرده است که بتوانند از این دستگاه استفاده لازم را برده و در سالن زیبایی خود این دستگاه داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا