محصولات زیبایی

آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ | دستگاه لیزر اندیاگ چیست؟ همراه کاربرد اختصاصی

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ

آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ را به صورت مفصل در این مقاله شرح خواهیم داد.دستگاه لیزر اندیاگ بر اساس فناوری های نوین و یکی از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر در عصر کنونی در کمپانی بزرگ دکا تولید شده است و جهت رفع موهای زائد و ترمیم ضایعه های پوستی ساخته شده که در دسته بندی های لیزرهای جامد قرار می گیرد.

این دستگاه  با استفاده از طول موج های بالا جهت نفوذ به سطح زیرین پوست که عمق بیشتری دارد و به صورت کنترل امواج ارسال می شود که با نفوذ به این عمق قدرتی در حد امواج مادون قرمز دارد و برای تخریب فولکول های موهای زائد و همچنین ترمیم پوست استفاده می شود.این دستگاه کاربرد برای هر شش گروه پوستی و مویی را دارد و حتی برای پوست های برنزه نیز می توان استفاده کرد.

آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ

طریقه ی کار با لیزر اندیاگ چگونه است؟

آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ و طریقه ی کار کرد این دستگاه که از یک یون فلزی که با غلظت کم در درون شیبشه و یا در یک شبکه بلور به صورت ناخالص قرار دارد ND مخفف نئودینیوم است و YAG مخفف یوتریئوم گارنت آلومینیوم است و یون نئودینیوم کار اصلی لیزر در درون کریستال را بوجود می آورد.

طول موج ایجاد شده در این لیزر برابر است با ۱۰۶۴ نانومتر و توانایی نفوذ به عمق بیشتر است و تا محدوده ای که بتواند فولکول یک سلول مو را از بین ببرد کاربرد دارد این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد با حجم زیاد و یا ترمیم ضایعات پوستی و ترمیم آن ها و یا از بین بردن تتوهای گسترده و عمیق کاربرد دارد.

بخوانید
انواع دستگاه لیزر الکساندرایت و مقایسه عملکردی 7 نوع دستگاه

کاربرد لیزر اندیاگ چیست؟

آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ و کاربرد این لیزر بیشتر برای درمان قارج های ناخن و از بین بردن تتوهای وسیع و عمیق، کک و مک های گسترده در صورت، درمان لکه ها و ضایعات پوستی،رفع موهای زائد به صورت وسیع و پر پشت و درمان رگ های واریسی و رگ های عنکبوتی روی بینی کاربرد زیادی دارد.استفاده از این دستگاه برای تمامی تیپ های پوستی و رنگ های مختلف با موهای مشکی تا بلوند کاربرد ویژه ای دارد.

مزایا و معایب استفاده از دستگاه لیزر اندیاگ

از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به ایمن بودن و عدم ایجاد عوارض جانبی و عدم تهاجمی بودن و مناسب برای تمامی پوست ها و استفاده در تمامی نقاط بدن و تاثیر بیش از ۹۰ درصدی در استفاده از این دستگاه می باشد.

اگر از معایب این دستگاه بخواهیم صحبت بکنیم به جرات می توان گفت هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و تاکنون مشاهده نشده ولی در مواردی نادر کبودی کم در برخی پوست ها که شاید حساسیت پوستی شخص بوده باشد دیده شده و این مورد عمومیت ندارد و تنها مربوط به کمتر یک درصد می باشد که با گذشت دو الی سه روز این موارد نیز برطرف می شود.

ویژگی های دستگاه لیزر اندیاگ

از ویژگی هایی که برای دستگاه اندیاگ ذکر شده است تاثیر بالا و بی رقیب در از بین بردن موهای زائد انبوه و پر پشت به صورت نزدیک به صددرصد و تنظیم دستگاه بر روی طیف های نوری متفاوت و متنوع برای تمامی تیپ های پوستی و مویی است.

بخوانید
درمان های نوری برای رفع مشکلات پوستی | چرا باید برای بهبود پوست از درمان نوری استفاده کنیم؟

از دیگر موارد استفاده از امواج دو منبعی و بهترین دستگاه برای ترمیم ضایعات پوستی و عروقی و پیگمانته و نفوذ عمیق تر بر روی پوست دست و پا برای عملکرد بیشتر و درمان های عروق مویرگی و نتیجه گیری سریع و زود هنگام و همچنین دارای هندپیس حرکتی و از استفاده از تکنولوژی دو دستگاه در یک دستگاه که همان الکس و اندیاگ که در هم ادغام شده و قدرت و نفوذ پذیری و کارایی دو چندان پیدا کرده است.

چرا استفاده از دستگاه لیزر اندیاگ طرفداران زیادی دارد؟

علت اینکه این دستگاه طرفدارن بیشماری دارد استفاده از آخرین تکنولوژی به روز دنیا و استفاده از دو طیف امواج و کاربری وسیع و گسترده بدون عوارض جانبی و بی خطر بودن و اثر گذاری زود هنگام و استفاده از این دستگاه برای تمامی نقاط بدن و با به کارگیری دو هندپیس حرکتی برای دست ها و پاها می باشد.

با قدرت دوچندان و تاثیر جذب امواج این دستگاه به صورت کامل و از بین بردن نزدیک به صد درصدی و همجنین رفع رنگدانه ها و ضایعات پوستی و جوان سازی پوست که با تکنولوژی که در این دستگاه استفاده شده بازگشت انرژی از پوست را در حد صفر رسانده است در این دستگاه از یازده نوع هندپیس از ۲/۵ تا ۳۰ میلی متر را می توان استفاده کرد این دستگاه از  تشخیص نقطه ای خودکار بهره می برد و از رابط ارگونومیک برای وصل شدن به دستگاه خنک کننده سود می برد.

آشنایی با دستگاه بر پایه تکنولوژی اندیاگ

بهترین دستگاه های لیزر کدامند؟

 اگر بخواهیم بهترین و تاثیر گذارترین دستگاه لیزر حال حاضر در دنیای لیزر را نام ببریم می توانیم به آشنایی با دستگاه لیزر بر پایه تکنولوژی اندیاگ اشاره کنیم این دستگاه به علت قدرت زیادی که دارد می تواند تمامی موهای زبر و خشن و زائد و جاهایی از بدن که ازدیاد موها وجود دارد و منطقه وسیعی از بدن را می توان با این دستگاه پوشش داد و آنها را از بین برد.

بخوانید
دستگاه دایود لیزر  و کاربردهای آن در قرن حاضر | استفاده از لیزر دایود چگونه است بعلاوه کاربرد

این دستگاه به علت استفاده از دو طول موج الکساندر و دیاگ قدرتی دوچندان پیدا کرده و استفاده از سیستم خنک کننده قوی حالت خوب و خوشایندی برای بیمار بوجود می آورد.این دستگاه تنها دستگاه لیزر موهای زائد در جهان است که مجهز به دوربین اچ دی ۵ ایکس است که موهای زائدی که با چشم غیر مسلح دیده نمی شود به صورت خودکار پیدا کرده و حذف می نماید.

استفاده از این دستگاه برای اندازه های متفاوت و مناطق وسیع تر و یا کوچک تر قابلیت تنظیم دارد و اپراتور و یا پزشک مشکلی در این خصوص نخواهد داشت.این دستگاه در کوتاترین زمان بیشترین بازدهی و تاثیر گذاری زیادی در تمامی نقاط بدن دارد.از این دستگاه علاوه بر حذف موهای زائد برای ترمیم و زیبا سازی پوست و همچنین و از بین بردن رگ های واریس و ترمیم پوست های آفتاب سوخته و اصلاح رنگدانه ها و ضایعات عروقی کاربرد فراوان دارد.

در پاین این مقاله باید یادآور شویم که از مهمترین برتری های استفاده از این دستگاه این است که مناسب برای تمامی تیپ های پوستی و تاثیر گذار در تمامی نقاط بدن و بیشترین تاثیر مربوط به پوست های تیره و موهای نازک بازخورد خوبی داشته است این دستگاه مجهز به فناوری است که پرتوهای نوری را کاهش داده و درصد جذب آن را افزایش می دهد و تاثیر آن را دوچندان می نماید.خرید این دستگاه توسط سایت ما  به صورت گسترده انجام می شود.برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم اورجینال اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا