محصولات زیبایی

دستگاه لیزر موتوس ay | دستگاه لیزر موتوس اورجینال ay با تکنولوژی move بعلاوه مشخصات

دستگاه لیزر موتوس ay

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه لیزر موتوس ay

دستگاه لیزر موتوس ay جیست و کاربرد آن برای چه زمینه هایی استفاده می شود و مزایا و معایب آن چیست و آیا استفاده از دستگاه لیزر ay به صرفه هست و آیا عوارض و اثرات بدی روی پوست ما به جا نمی گذارد.

این دستگاه که محصول شرکت دکا می باشد و بعد از موفقیت این دستگاه در مدل و سری ax این شرکت تصمیم گرفت مدل جدیدتر و به روزتری را وارد بازار نماید تا بتوان استفاده حداکثری از این دستگاه نمود که در ادامه این مقاله مختصر و مفید شرح خواهیم داد.

دستگاه لیزر لوتوس ay

کاربرد های لیزر موتوس ay

کاربردهای استفاده از دستگاه لیزر موتوس ay بسیار زیاد است و نتایج بسیار خوبی دارد. این دستگاه بر روی موهای زائد و از بین بردن آن ها بدون هیچ گونه درد و یا عوارض جانبی و حساسیت یا قرمزی پوست کاربرد زیادی دارد و به نتایج خیلی خوب و بهتری نسبت به بقیه مدل ها و دستگاه های دیگر رسیده است.

این نتایج که از سوی استفاده کنندگان از دستگاه موتوس ay که به صورت گسترده نظر سنجی شده است رضایت ۹۵ درصدی حاصل گردیده است.

این رضایت به علت استفاده حداکثری از توان این دستگاه که اثرات و نتایج قابل قبولی از خود بر جای گذاشته حاصل گردیده است این دستگاه توانایی بر طرف نمودن ضایعات عروقی و همچنین جوان سازی پوست در کمترین زمان مراجعه می باشد.

استفاده از این دستگاه به علت این که بهینه سازی بر روی آن انجام شده هزینه های جانبی را برای خریداران آن کم کرده و تعمیر و نگهداری دستگاه به شکل قابل توجهی به صرفه می باشد.

دستگاه لیزر موتوس ay به علت استفاده از تکنولوژی جدید می توان گفت هیچ گونه عوارض و یا سوختگی در پوست و بافت بدن و درد ناشی از استفاده مکرر و یا خطرات تهاجمی را به صفر رسانده و استفاده کننده می تواند با خیال آسوده و راحت از این دستگاه در تمامی نقاط بدن برای جوان سازی و یا حذف موهای زائد بدن خود استفاده نماید.

دستگاه لیزر موتوس ay چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه لیزر موتوس ay با استفاده از تکنولوژی move که آخرین تکنولوژی روز دنیا می باشد و توسط سازمان غذا و داروی آمریکا FDA نیز مورد تایید واقع شده است.

لیزر موهای زائد را بدون درد با استفاده از نوک خنک کننده یاقوت کبود ۲۰ میلی متری در کمتر از ۲ میلی ثانیه قابلیت درمان و از بین بردن موهای نرم و ظریف و کرکی را دارد.

از دیگر ویژگی های دستگاه لیزر موتوس ay می توان به توان ۱۰۰ درصدی با حداکثر نتایج قابل قبول که در زمان مورد استفاده و کوتاه کردن آن تاثیر زیادی دارد.

این دستگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ای که دارد از آسیب به ستون فقرات و دیگر اعضاء حساس بدن جلوگیری می نماید.این دستگاه می تواند با تولید امواج ۱۰۶۴ و ۷۵۰ نانومتر بر ثانیه مناطق وسیعی را زیر پوشش و درمان قرار دهد.

دستگاه لیزر موتوس ay

مزایای استفاده از دستگاه لیزر موتوس ay

از مزیت های استفاده از دستگاه لیزر موتوس ay می توان بدون درد بودن هنگام استفاده از این دستگاه و راحتی اپراتور هنگام استفاده و رضایت مشتری به علت اینکه این دستگاه در کمترین زمان ممکن بیشترین کارایی را برای فرد دارد دیگر موارد از این مزیت ها می تواند از بین بردن حداکثری موهای زائد  که در حدود ۱۰۰ درصدی نیز به ثبت رسیده است.

این دستگاه بدون هیچ گونه عوارض ناشی از استفاده در نقاط حساس بدن و یا اثرات منفی در پوست و یا بافت در بهترین حالت، نیاز شما را برای از بین بردن موهای زائد و یا جوان سازی پوست انجام دهد.

معایب استفاده از دستگاه لیزر موتوس ay

اگر از معایب این دستگاه بخواهیم بگوییم تاکنون هیچ گونه آسیبی و یا ایجاد حساسیت و یا درد بعد از استفاده و حتی ایجاد قرمزی و یا التهاب در پوست کسی گزارش نشده و به ثبت نرسیده HSJ.

این دستگاه به علت داشتن مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا و دارا بودن استاندارد بین المللی، از خطرات ناشی از استفاده از این دستگاه به صورت خیلی زیاد کاسته شده و هیچ گونه ضرر و زیانی در این رابطه وجود ندارد.

استفاده از دستگاه لیزر موتوس ay برای چه تیپ پوست و مو مناسب است

این دستگاه می تواند برای تمامی تیپ و پوست و موهای ۱ الی ۶ مورد استفاده قرار گیرد از پوست روشن با موهای تیره و یا پوست های تیره با موهای پرزی و کرکی شکل، همه را می تواند در کمترین زمان ممکن درمان نماید استفاده از این دستگاه نگرانی های حساسبت زا بودن بعد از درمان را به صفر رسانده و هیچ گونه عوارضی برای هیچ گونه از پوست و موها ندارد.

پوست های ظریف و یا سفید نیز شامل این موارد می شود. بهترین پاسخ به درمان را همین پوست های سفید با موهای تیره و مشکی دارند و می توان گفت به صورت ۱۰۰ درصد این موها از بین می روند و خبر خوبی برای استفاده کنندگان می تواند باشد.

دستگاه لیزر موتوس ay

از چه دستگاه لیزری استفاده کنیم که بدون درد باشد و ضرر نداشته باشد

استفاده از دستگاه لیزر موتوس ay در کمترین زمان و بدون درد و ضرر و کاربرد در تمامی نقاط بدن بدون بر جای گذاشتن عوارض جانبی و خاصی می تواند گزینه مناسبی برای کسانی که بخواهند موهای زائد بدن خود را لیزر کنند می باشد.

این دستگاه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را بدست آورد و به عنوان پرچم دار این صنف خودنمایی کند. طی نظر سنجی که از کارکرد این دستگاه شده است بهترین نوع در رده ها و مدل ها در برندهای دیگر می باشد.

در پایان این مقاله باید یادآور شویم استفاده از این دستگاه هم برای استفاده کننده و هم برای اپراتور مزیت ها و فواید بسیاری دارد.

برای اپراتور راحتی استفاده و زمان کمتر هنگام انجام  را دارد و برای استفاده کننده نیز درد ناشی از لیزر موهای زائد را به صورت فوق العاده کم کرده و از بین برده است.

این دستگاه را می توان پرچم دار در رده ها و مدل ها در سایر شرکت ها دانست و توان و قدرت در این دستگاه به مراتب بیشتر از مدل xy گردیده است. این دستگاه برای موارد دیگری مثل جوان سازی و لیفت پوست و درمان زخم ها و جوش های صورت نیز کاربرد دارد. برای خرید دستگاه لیزر مو  اینجا کلیک کنید.

 

بخوانید
دستگاه ایلات و shr کاربردها و ویژگی ها | مشخصات فنی، استفاده و عملکرد دستگاه ایلات و SHR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا