محصولات زیبایی

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی چگونه دستگاهی است؟ قیمت، مشخصات و ویژگی ها

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی چگونه دستگاهی است؟

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی چگونه دستگاهی است؟ این دستگاه برای جوانسازی پوست با استفاده از تابش نوری با ال ای دی های رنگی باعث ساخت کلاژن و کشیدگی پوست می شود و قادر خواهد بود پوست را به شفافیت خاص و جوانی قابل قبولی برساند.

استفاده از این دستگاه که به LED درمانی معروف است می تواند خطوط ایجاد شده در طول سالیان مدیدی پدیدار گشته است از بین برود. این دستگاه می تواند منافذی که بر روی پوست ایجاد شده است را کوچک و ببندد.

با استفاده از دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا تونلی می توان پوست را ارتجاعی نمود و کشش پوست نیز باعث ایجاد جوانی خواهد شد.

از دیگر خواص این دستگاه ایجاد گردش خون مناسب و از بین بردن گشادی مویرگ ها که می تواند سرخی و قرمزی پوست را کاهش داده و پوست را به حالت قابل قبولی برساند.

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت توانلی

ویژگی های دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی چیست؟

از جمله ویژگی های دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی می توان به درمان با ۷ نوع رنگ های نور ال ای دی به رنگ های سفید، زرد، قرمز، سبز، آبی، بنفش و آبی روشن نام برد که هر کدام خواص و درمان مخصوص به خود را دارند.

از دیگر ویژگی ها بی خطر بودن و تاثیرگذاری بر انواع مدل پوستی می باشد.

غیر حرارتی بودن و غیر درگیر و فرسایش و یا سایشی بودن این دستگاه و غیر تهاجمی بودن و بدون نیاز به مراقبت های بعد از انجام نور تراپی با این دستگاه از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه می باشد.

استفاده آسان و راحت و همچنین قابلیت گستردگی محل انجام نور تراپی به عنوان مثال کل صورت و یا کل بالای شکم را می توان در یک جلسه و به راحتی و بدون محدودیت انجام داد.

با استفاده از این دستگاه می توان با آخرین متد جهانی و بروز دنیا نور درمانی انجام داد و از انواع ماسک های خشک و مرطوب برای درمان استفاده نمود. استفاده از خدمات این دستگاه برای بستن منافذ باز پوست و رفع چین و چروک و از بردن شل شدگی پوست در یک جلسه سود برد.

مشخصات دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی چیست؟

از جمله مشخصات دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت توانلی می توان به وزن سبک این دستگاه که در حدود ۲۱۰۵ گرم است و وزن ناچیزی در مقابل دیگر دستگاه های هم رده خود است اشاره نمود. قدرت این دستگاه از ۱۰۰ الی ۲۲۰ ولت و ۵۰ هرتز می باشد.

از برق ولتاژ AC100 الی ۲۴۰ V سود می برد. اندازه این دستگاه ۴۷.۵*۲۳*۳۱.۵ می باشد. ورودی این دستگاه DC 127 2A می باشد. طول موج های این دستگاه در ۷ رنگ مختلف قابل تابش است. این دستگاه مجهز به عینک محافظ مخصوص برای حفاظت از چشمان استفاده کننده می باشد.

این دستگاه از تکنولوژی LED و PDT استفاده می کند. زمان استفاده از این دستگاه برای کاربر به مدت یک ساعت می باشد.

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت توانلی

کارایی تنوع رنگ دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی چیست؟

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی از تنوع نور ای ای دی در ۷ رنگ بهره می برد که هر کدام خواص درمانی خود را دارند و برای یک منظور خاص به کار گرفته می شوند. این نورها هر کدام توان انتشار و ساطع شدن در طول موج های متفاوتی را دارند، که هر چه طول موج بیشتری داشته باشند، در نتیجه توان نفوذپذیری کمتری خواهند داشت.در ادامه می پردازیم به رنگ بندی و طول موج های متفاوت این دستگاه.

طول موج سفید رنگ

قدرت حاصله از این طیف نور (طول موج سفید) در حدود ۵۹۰ نانومتر می باشد که برای درمان پوست های افتاده و شل کاربرد دارد و می توان با این نور پوست به کیفیت خوبی رسید.

طول موج قرمز

قدرت حاصله از این طیف نور(طول موج قرمز) چیزی در حدود ۶۴۰ نانومتر می باشد که بر روی لایه خارجی پوست اثر گذار است و می تواند باعث افزایش جریان خون و کلاژن سازی در زیر پوست و کشش پوست و جوانی در آن شود. با استفاده از این طیف نور می توان به بازسازی جای زخم و یا برطرف نمودن جای بخیه اقدام نمود.

طول موج سبز رنگ

طول موج سبز رنگ که قدرتی در حدود ۵۲۰ نانومتر طول موج دارد، برای برطرف نمودن لک های پوستی و کک و مک و همچنین پوست های حساسی که دچار لک های خورشیدی شده اند، مناسب است و کاربرد دارد.

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت توانلی

طول موج آبی رنگ 

طول موج آبی رنگ که طول موجی در حدود ۴۲۰ نانومتر قدرت دارد، مناسب برای از بین بردن باکتری های پوستی و همچنین از بین بردن غدد چربی تجمع یافته به صورت دانه ای در زیر پوست و همچنین از بین بردن جوش های فعال و زیر پوستی مناسب می باشد.

طول موج آبی روشن

طول موج آبی روشن که دارای قدرتی در حدود ۴۹۰ نانومتر می باشد برای از بین بردن شلی پوست و لیفت و کشش پوست، کاربرد زیادی دارد و می توان با این طیف نوری به استقامت خوب پوست، کمک بزرگی نمود.

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت توانلی

طول موج بنفش 

طول موج بنفش یکی دیگر از طیف های نوری دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت می باشد که ترکیبی از دو نورآبی و قرمز می باشد که قدرتی در حدود ۶۹۰ نانومتر دارا می باشد و برای از بین بردن اسکار و جای جوش های بزرگ به کار گیری می شود.

طول موج زرد 

طول موج زرد که قدرتی در حدود ۵۹۰ نانومتری دارد، می تواند برای اکسیژن رسانی به پوست، کمک کننده باشد و با استفاده از این طیف نور می تواند التهاب ها و قرمزی پوست را از بین ببرد.

دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت توانلی

چگونه می توان از دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی استفاده نمود؟

برای استفاده از دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت تونلی بر روی پوست، در ابتدا باید قسمت هایی که قرار است ال ای دی تراپی شود به خوبی با آب و صابون شستشو گردد و در هوای آزاد خشک گردد و عاری از هر گونه آرایش و کرم و چربی و حتی موهای زائد بدن باشد.

اگر قبل از ال ای تراپی با بهترین دستگاه لیزر مو زائد موهای اضافی از بین برود تا نتایج بهتری بتوان با این دستگاه کسب نمود و باعث می شود تا نور ال ای دی بتواند به راحتی در عمق پوست نفوذ نماید.

این دستگاه دارای کابل برق شهری می باشد که مستقیماً باید به پریز برق وصل شود تا دستگاه آماده شروع به کار گردد. با فشردن دکمه پاور، دستگاه روشن شده و با فشردن دکمه های بالا و پایین می توان به رنگ تابش مورد نظر دسترسی داشت.

با دراز کشیدن بر روی تخت و یا مبل منزل می توان نور مورد نظر را تنظیم و در زیر نور دستگاه ماسک ال ای دی تراپی امگا لایت با قرار دادن عینک مخصوص از آن استفاده نمود.

بخوانید
آر اِف فرکشنال نیدلینگ اسکارلت (SCARLET S) | مشخصات، کاربردها و ویژگی های آن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا