محصولات زیبایی

رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه | جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد با دایود

زمان مطالعه: ۵ دقیقه

رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه

رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه .امروزه اکثر افراد به دنبال راهی مناسب در جهت حذف موهای زائد بدن هستند. دستگاه های لیزر یکی از دستگاه های جایگزین ابزار های سنتی مو زدایی است. در حال حاضر با افزایش دستگاه های لیزر، دستگاه لیزر دایود با امکانات رفاهی بالا طراحی شده است. همچنین دستگاه دایود نسبت به دستگاه های لیزر دیگر از عوارض کمتر و سیستم های بیشتری برخوردار است و توانسته است نظر بسیاری از مشتریان رفع موهای زائد را جلب نماید و رضایتمندی حداکثری ایجاد نماید.

رفع موهای زائد با دایود  لیزر

امروزه دستگاه لیزر دایود یکی از بهترین و محبوب ترین دستگاه های لیزر است. چرا که با راحت ترین تکنیک ها سعی در حذف موهای زائد بدن و صورت دارد. لیزر دایود با استفاده از طول موج منتشر شده ناحیه وسیعی از پوست را با سرعت بالا مو زدایی می کند. در واقع دستگاه لیزر دایود از جمله دستگاه های پر قدرت و با طول موج بالایی است؛ که با انرژی و سرعت بالا موهای نازک و ضخیم را نابود می کند. اکثر کیلینیک های تخصصی رفع موهای زائد از دستگاه لیزر دایود استفاده می کنند. چرا که دستگاه لیزر دایود دارای سیستم خنک کننده و فیلتر هوا است. بنابر این دستگاه لیزر دایود یکی از پرکاربرد ترین و محبوب ترین دستگاه لیزر محسوب می شود. در نتیجه افراد با استفاده از لیزر دایود از عوارض جانبی کمتری برخوردار هستند. در حالی که بسیاری از دستگاه های لیزر سبب سوختگی و حساسیت پوستی می شود.

بخوانید
تعداد جلسات برای لیزر موهای زائد بدن چقدر است؟ تعداد جلسات لیزر پایین تنه چقدر است؟ + نتایج آن

رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه

اشنایی با روند رفع موهای زائد با دایود لیزر 

در حقیقت عملکرد دستگاه لیزر دایود به گونه ای است که طول موج تنظیم شده را به وسیله نور بر روی پوست منتشر می کند. از سوی دیگر اشعه ی منتشر شده به لایه های پوست نفوذ می کند و سبب جذب فولیکول های مو می شود. با ایجاد گرما در عمق پوست و جذب فولیکول های مو موجب سوختگی ریشه ی موهای زائد می شود. با سوختن ریشه مو های زائد سبب از بین رفتن موها در مدت زمان طولانی می شود. در حالی که با از بین رفتن موهای زائد اسیبی به پوست نمی رسد. به طوری که در طی چند جلسه استفاده از لیزر دایود برای همیشه از شر موهای زائد بدن راحت می شوید.

رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه

ویژگی های دستگاه دایود لیزر 

همان طور که می دانید، دستگاه لیزر دایود از امکانات رفاهی بالایی برخوردار است. از مهم ترین ویژگی های لیزر دایود سرعت بالای ان است؛ چرا که در مدت زمان کوتاه ناحیه وسیعی از پوست را موزدایی می کند. دستگاه لیزر دایود دارای صفحه نمایش است؛ که می تواند طول موج ها را تنظیم کند. به طوری که پوست های روشن با موهای نازک از طول موج بیشتری برخوردار است. همچنین مو های زخیم از طول موج کمتری استفاده می شود. هر طول موج منتشر شده، صد ها موی زائد را از بین می برد. سیستم های خنک کننده و فیلتر هوا به کاهش درد کمک می کند. همچنین از سوختگی های ناشی از این دستگاه جلو گیری می کند. دستگاه دایود نسبت به دستگاه های دیگر از تعمیرات و نگهدار کمتری برخوردار است. در نتیجه می توان گفت دستگاه دایود با ویژگی های ایده ال سعی در افزایش کیفیت و کاهش عوارض جانبی دستگاه لیزر شده است.

بخوانید
پلاسما جت چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از پلاسما جت چگونه است؟

رفع موهای زائد با لیزر دایود تعداد جلسات و نتیجه

نکات قابل توجه در تعداد جلسات رفع موهای زائد  دایود لیزر 

به طور کلی استفاده از دستگاه دایود ۶ یا ۸ جلسه انجام می شود. در واقع تعداد جلسات استفاده از لیزر دایود به نوع پوست و جنس موهای زائد بستگی دارد. به طوری که موهای نازک به تعداد جلسات بیشتری در جهت حذف کامل موهای زائد نیاز دارد. همچنین پوست های تیره در رفع موهای زائد به طول موج بیشتر و به ۸ یا ۹ جلسه لیزر احتیاج دارد. در حقیقت جلسات لیزر در سال های اول به طور مجدد انجام می شود؛ ولی بعد از مدتی موهای زائد به صورت دائم از بین می رود. علاوه بر حذف موهای زائد به صورت دائم، در طی جلسات لیزر موهای زائد ۸۰ درصد موهای زائد از بین می رود. در نهایت می توان گفت اگر چه لیزر موهای زائد وقت گیر است ولی این عمل با نتیجه ی خوبی همراه است.

عوارض جانبی دستگاه دایود لیزر 

در واقع لیزر دایود دارای کمترین عوارض است؛ ولی در برخی موارد در صورت عدم توجه به استاندارد ها و عملکرد لیزر دایود مشکلاتی مثل سوختگی، قرمزی و کهیر برای افراد ایجاد می شود. بنابر این برای استفاده از لیزر دایود به افراد متخصص مراجعه کنید. اگر چه دستگاه لیزر دایود از عوارض کمی برخوردار است، ولی یکی از مهم ترین مشکلات این دستگاه سیستم خنک کننده ی ان است؛ به طوری که زمان بسیاری صرف استفاده از سیستم خنک کننده می شود.

نکات ایمنی در استفاده از دستگاه دایود لیزر 

برای استفاده از دستگاه لیزر دایود باید از عینک مخصوص استفاده شود. همچنین افراد باید در نظر داشته باشند که قبل از استفاده از لیزر دایود از لسیون های بدن، استخر و جکوزی، حذف موهای زائد به وسیله ی روش های سنتی خودداری شود. از سوی دیگر بعد از استفاده از لیزر دایود از کرم های ترمیم استفاده شود. همچنین چند روز از استخر و جکوزی استفاده نکنید. در نتیجه با حفظ بهداشت از بیماری ها و عفونت های ناشی از دستگاه لیزر جلو گیری می شود.

بخوانید
لیزر موهای زائد پوست برنزه با کار امد ترین دستگاه | بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد چیست؟

ایا استفاده از دستگاه لیزر دایود با کیفیت و نتیجه مثبتی روبه رو است؟

همان طور که می دانید، دستگاه لیزر دایود از نتیجه خوبی برخوردار است؛ چرا که این دستگاه دارای امکانات پیشرفته ای است. در واقع دستگاه لیزر دایود با کیفیت بالا به حذف موهای زائد می پردازد. به طوری که با استفاده از دستگاه دایود از بسیاری از عفونت ها و بیماری ها جلو گیری می‌ کند. نتیجه ی استفاده از دستگاه لیزر دایود به گونه ای است که در مدت زمان طولانی موهای زائد بر روی پوست دیده نمی شود و همچنین لیزر دایود پوستی صاف و براق را به شما هدیه می دهد.

سخن اخر

در نتیجه دستگاه لیزر دایود یکی از بهترین دستگاه لیزر به منظور رفع موهای زائد است. به طوری که با استفاده از لیزر دایود از ویژگی ها و مزایای فراوانی برخوردار می شوید. از سوی دیگر با استفاده از دستگاه لیزر دایود به نتیجه ای مثبت و باور نکردنی می رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا